smile Skrevet 4. desember 2006 #721 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. desember 2006 #722 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #723 Del Skrevet 4. desember 2006 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #724 Del Skrevet 4. desember 2006 Så bra at du har det fint, og snart med stor fin mage også Helge ← Kjøpte en sånn mamma-genser, og mannen mente at jeg så veldig gravid ut med den. Kan ha noe med fasong, og at jeg har begynt å trives bedre i skjørt og bukser som ikke klemmer inn noe. til deg. Hei på dg! ← Hei. Velkommen hit! Hei Vannmelon! Håper du har hatt en flott helg, og at du har kost deg på julebord! ← Jeg koste meg masse. Vi tre gravide satte oss pent på rad og tok fram farrisflaskene våre Så bra du har det fint - jeg gleder meg også til klærne blir trange(det er noe som er litt feil her ) ← Tror vi skal nyte at vi faktisk syns det er greit. Det er ikke så ofte det skjer. Innom med en mandags ← ← ← Innom med en mandags ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #725 Del Skrevet 4. desember 2006 Oj. Der gjorde jeg noe rart. Vi prøver igjen. Strålende fornøyd med at energien vender tilbake. Føler ikke behov for å stupe i seng med en gang jeg kommer fra jobb lenger. Herlig. Begynner å bli ganske så trøtt nå, men det skal vi ikke klage på. Mamma har kjøpt to kosedresser til meg. Vi liker sånt. Godt å krabbe inn i på ettermiddagen. Nå er det visst akutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #726 Del Skrevet 5. desember 2006 Folk på jobb har begynt å påpeke at jeg har begynt å få mage. Morsomt. Kan ha noe med buksa å gjøre. Sånn gravidbukse (enda litt stor, kjente jeg) som ikke strammer inn noe sted. Men gøy å høre! Nå lader jeg opp til å lage middag. Bare til meg i dag. Mannen er borte. Har tenkt å lage noe som går fort, men kommer jeg igang for det? Får heller åpne adventskalenderen på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. desember 2006 #727 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke alltid like gøy å bare lage middag til seg selv nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 #728 Del Skrevet 5. desember 2006 Så koseli at du begynner å få mage da Du får sikkert tidsnok fyllt i gravidbuksene Ha en strålende kveld. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #729 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg synes det er litt vanskelig å kle seg om dagen, jeg. gravidebukser blir litt stort og vanlige bukser blir litt trangt... og det er umulig å finne noe å ha på overkroppen som funker med den litt alternative fasongen jeg har for tiden håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. desember 2006 #730 Del Skrevet 6. desember 2006 Mine topper er plutselig blitt så korte... :klø: Graviditetsbukser har jeg ikke begynt med enda. Har ei bukse som fortsatt passer også bruker jeg en del skjørt. Men må vel en tur i butikken snart tenker jeg. Ha en super dag, Vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 #731 Del Skrevet 6. desember 2006 Så stas med mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. desember 2006 #732 Del Skrevet 6. desember 2006 Så herlig at magen vokser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. desember 2006 #733 Del Skrevet 6. desember 2006 Herlig at magen vokser!!! Jeg bruker også gravidbukser (har måttet gjort det lenge) men jeg ser enda mer gravid ut i de. Da mener jeg sånne med bredt strikk i, men de er jo så behagelige!!! Hva ble det i adventskalenderen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 #734 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå nærmer deg seg jaggu helg igjen, og bursdagen din er rett rundt hjørnet! Jeg har ikke glemt den, ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #735 Del Skrevet 8. desember 2006 Et par vanlige bukser passer fortsatt. Magen hopper ut og inn som en sprettball, eller noe sånt. Vel vel. Kommer nok tidsnok på skikkelig vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #736 Del Skrevet 8. desember 2006 Blåser ut lyset her jeg koser meg alene hjemme. Kake til alle! Vannmelon har bursdag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. desember 2006 #737 Del Skrevet 8. desember 2006 Blåser ut lyset her jeg koser meg alene hjemme. Kake til alle! Vannmelon har bursdag i dag... ← Gratulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 8. desember 2006 Takker 16 uker i dag også, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. desember 2006 #739 Del Skrevet 8. desember 2006 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. desember 2006 #740 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye med dagen! Og tusen takk for kake. Namnam. Ha en fortsatt fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå