Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så bra at du har det fint, og snart med stor fin mage også :)

Helge :klem:

Kjøpte en sånn mamma-genser, og mannen mente at jeg så veldig gravid ut med den. Kan ha noe med fasong, og at jeg har begynt å trives bedre i skjørt og bukser som ikke klemmer inn noe. :klem: til deg.

Hei på dg! :vinke:

Hei. Velkommen hit! :klem:

Hei Vannmelon! Håper du har hatt en flott helg, og at du har kost deg på julebord! :)

Jeg koste meg masse. Vi tre gravide satte oss pent på rad og tok fram farrisflaskene våre :sjarmor:

Så bra du har det fint - jeg gleder meg også til klærne blir trange(det er noe som er litt feil her :ler: )

Tror vi skal nyte at vi faktisk syns det er greit. Det er ikke så ofte det skjer.

Innom med en mandags :klem:

:kyss:

:vinke:

:klem:

Innom med en mandags :klem:

Skrevet

Oj. Der gjorde jeg noe rart. Vi prøver igjen.

Strålende fornøyd med at energien vender tilbake. Føler ikke behov for å stupe i seng med en gang jeg kommer fra jobb lenger. Herlig. Begynner å bli ganske så trøtt nå, men det skal vi ikke klage på.

Mamma har kjøpt to kosedresser til meg. Vi liker sånt. Godt å krabbe inn i på ettermiddagen.

Nå er det visst akutten.

Skrevet

Folk på jobb har begynt å påpeke at jeg har begynt å få mage. Morsomt. Kan ha noe med buksa å gjøre. Sånn gravidbukse (enda litt stor, kjente jeg) som ikke strammer inn noe sted. Men gøy å høre!

Nå lader jeg opp til å lage middag. Bare til meg i dag. Mannen er borte. Har tenkt å lage noe som går fort, men kommer jeg igang for det? :sjenert:

Får heller åpne adventskalenderen på veien...

Skrevet

Ikke alltid like gøy å bare lage middag til seg selv nei :forvirret:

Skrevet

Så koseli at du begynner å få mage da :) Du får sikkert tidsnok fyllt i gravidbuksene ;)

Ha en strålende kveld.

stor stor :klem:

Skrevet

jeg synes det er litt vanskelig å kle seg om dagen, jeg. gravidebukser blir litt stort og vanlige bukser blir litt trangt... :sjenert:

og det er umulig å finne noe å ha på overkroppen som funker med den litt alternative fasongen jeg har for tiden :ler:

håper alt er bra med deg!

Skrevet

Mine topper er plutselig blitt så korte... :klø:

Graviditetsbukser har jeg ikke begynt med enda. Har ei bukse som fortsatt passer også bruker jeg en del skjørt. Men må vel en tur i butikken snart tenker jeg.

Ha en super dag, Vannmelon. :klem:

Skrevet

Herlig at magen vokser!!! Jeg bruker også gravidbukser (har måttet gjort det lenge) men jeg ser enda mer gravid ut i de. Da mener jeg sånne med bredt strikk i, men de er jo så behagelige!!!

Hva ble det i adventskalenderen i dag da?

Skrevet

Nå nærmer deg seg jaggu helg igjen, og bursdagen din er rett rundt hjørnet! Jeg har ikke glemt den, ser du.. :)

Skrevet

Et par vanlige bukser passer fortsatt. Magen hopper ut og inn som en sprettball, eller noe sånt. Vel vel. Kommer nok tidsnok på skikkelig vis :)

Skrevet

:gratulerer:

Blåser ut lyset her jeg koser meg alene hjemme. Kake til alle!

Vannmelon har bursdag i dag...

Skrevet
:gratulerer:

Blåser ut lyset her jeg koser meg alene hjemme. Kake til alle!

Vannmelon har bursdag i dag...

:smilyblomst::bursdag::smilyblomst:

Gratulere!!

Skrevet

Takker :)

16 uker i dag også, forresten.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! :hoppe:

Og tusen takk for kake. Namnam.

Ha en fortsatt fin dag, vennen. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...