Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du har det fint, og snart med stor fin mage også :)

Helge :klem:

Kjøpte en sånn mamma-genser, og mannen mente at jeg så veldig gravid ut med den. Kan ha noe med fasong, og at jeg har begynt å trives bedre i skjørt og bukser som ikke klemmer inn noe. :klem: til deg.

Hei på dg! :vinke:

Hei. Velkommen hit! :klem:

Hei Vannmelon! Håper du har hatt en flott helg, og at du har kost deg på julebord! :)

Jeg koste meg masse. Vi tre gravide satte oss pent på rad og tok fram farrisflaskene våre :sjarmor:

Så bra du har det fint - jeg gleder meg også til klærne blir trange(det er noe som er litt feil her :ler: )

Tror vi skal nyte at vi faktisk syns det er greit. Det er ikke så ofte det skjer.

Innom med en mandags :klem:

:kyss:

:vinke:

:klem:

Innom med en mandags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Der gjorde jeg noe rart. Vi prøver igjen.

Strålende fornøyd med at energien vender tilbake. Føler ikke behov for å stupe i seng med en gang jeg kommer fra jobb lenger. Herlig. Begynner å bli ganske så trøtt nå, men det skal vi ikke klage på.

Mamma har kjøpt to kosedresser til meg. Vi liker sånt. Godt å krabbe inn i på ettermiddagen.

Nå er det visst akutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på jobb har begynt å påpeke at jeg har begynt å få mage. Morsomt. Kan ha noe med buksa å gjøre. Sånn gravidbukse (enda litt stor, kjente jeg) som ikke strammer inn noe sted. Men gøy å høre!

Nå lader jeg opp til å lage middag. Bare til meg i dag. Mannen er borte. Har tenkt å lage noe som går fort, men kommer jeg igang for det? :sjenert:

Får heller åpne adventskalenderen på veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det er litt vanskelig å kle seg om dagen, jeg. gravidebukser blir litt stort og vanlige bukser blir litt trangt... :sjenert:

og det er umulig å finne noe å ha på overkroppen som funker med den litt alternative fasongen jeg har for tiden :ler:

håper alt er bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine topper er plutselig blitt så korte... :klø:

Graviditetsbukser har jeg ikke begynt med enda. Har ei bukse som fortsatt passer også bruker jeg en del skjørt. Men må vel en tur i butikken snart tenker jeg.

Ha en super dag, Vannmelon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at magen vokser!!! Jeg bruker også gravidbukser (har måttet gjort det lenge) men jeg ser enda mer gravid ut i de. Da mener jeg sånne med bredt strikk i, men de er jo så behagelige!!!

Hva ble det i adventskalenderen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par vanlige bukser passer fortsatt. Magen hopper ut og inn som en sprettball, eller noe sånt. Vel vel. Kommer nok tidsnok på skikkelig vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...