Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eeyore*2, Bippe, Petra Prøvedokke, Smile*2, Frida Frosk, Magolia og Angelou :kyss:

Her er jeg igjen. Jobber fullt igjen denne uka + har litt besøk og sånn, så da forsvinner KG-tiden og, gitt. Har begynt å våkne litt, heldigvis. Nå kan jeg holde meg oppe til ni-ti tiden (og til og med over Greys Anatomy, men da må det en ettermiddagslur til), og det syns jeg ikke er så ille :ler:

Første desember i morgen! Tre helger til jul.

Har bursdag neste fredag, Bippe :) Og flere rundt meg har spurt pent om de kan få lov til å melde seg på julebord. Jeg har sagt at så lenge de holder seg hjemme på 30-årsdagen min, kan de gjerne gå på julebord i årene før. Ikke feiret så mye bursdag de siste årene. Er på så krøkkete tid. Har hatt litt kake med familien, da, men det kan jeg jo ha en annen dag. Går så bra.

Skal på julebord i morgen, så prøvde litt klær nå. Jah.. Har en kjole som fortsatt passer (en uke til eller noe...), men ellers var det snaut. Må uansett ut og ha noe jeg kan ha over den kjolen, så da kanskje jeg finner noen andre, fine klær i samme slengen. Plutselig har ting begynt å skje med magen, tror jeg. Den siste uka har jeg hatt masse sånne stikk og småvondter nederst i magen, mamma mener at jeg har endret kroppsfasong, og mannen "klager" over en kul som ikke var der før. Buksene har begynt å bli trange og. I dag morges var magen kjempestor, føltes det som, men så var jeg litt oppblåst og. Men - den vokser nok, ja. Det er morsomt!

Om to uker er det tid for jordmor. Første "ordentlige" kontroll. Har vært hos legen to ganger før. Første gang i uke seks, da gjorde han ikke noe annet enn å tappe meg for blod og ønske lykke til. Andre gang da jeg ble sykemeldt, og da smilte han også bare pent og ba meg slappe av. Så nå har jeg store forhåpninger om å få høre hjertelyd og greier. UL er i romjula, og det er også kjempespennende. Tror vi skjønner litt mer av hva som venter oss når vi får høre og se at det faktisk er noen inni der.

Pappa sa forresten at han gledet seg til å bli bestefar i går. Det er første gang han har turt å innrømme det, tror jeg. Han ville nok ikke glede seg for tidlig... Søte pappaen min!

Nei, får ta en dagbokrunde mens kaka stekes. Min tur til å ha med kake på jobb i morgen (mon tro om det er fredagskakene som gjør at magen vokser? Eller er det det at jeg har fått i meg noe jeg ikke har spist?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Jeg gleder meg stort. Men det virker som om andre er oftere på kontroll enn meg? Nå er det vel forståelig at du er oftere inne, da, Smile.

Forresten er 15 uker rett rundt hjørnet. I morgen, hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj. KG er farlig. Jeg skulle bare la bærpaien stå et par minutter til, også ble det åtte. Men jeg får tro og håpe at det gikk bra. Ble ikke brent, men de rømmeguffgreiene i midten så litt mørkere ut enn de skulle. Vel vel. Får håpe den er god likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm - blåbærpai hørtes veldig godt ut :)

ikke rart at klærne dine begynner å bli trange. du ligger jo over 4 uker foran meg i løypa, og mine klær er straks modne for å legges bort :grine:

godt å høre at alt er bra med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke så rart om klærne begynner å bli litt trangere nei. Men føler meg jo ikke så gravid, så kjennes litt rart ut at den magen driver og lever sitt eget liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld er det helt greit at klærne blir trangere! Det er en deilig følelse, det, for det skjer ikke ofte at jeg syns det er ok ::

Første desember!!! Nå skal jeg tusle avgårde på jobb. Der får vi gløgg i anledning dagen, og så skal jeg dra en bråte elever gjennom noen timer, og så er det i banken for å skrive under på lånepapirer. Etter det er det shopping, soving og julebord og helg :hoppe:

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...