Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 22. november 2006 En bekjent har forresten en fin adventskalender til mannen sin - 24 lapper der det står hva han må gjøre før jul (hente ved, kjøpe tre...) iblandet noen få "slapp-av-lapper". Han velger en lapp hver dag, og får gjort sin del av juleforberedelsene. Her i huset er ikke det veldig nødvendig. Mannen er mer huslig enn meg. Vel... Kanskje ikke akkurat før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #682 Del Skrevet 22. november 2006 Vi har også brukt å lage kalender til hverandre men i år blir det nok ikke noen. Har ikke tid til det, men likte den aktivitetskalenderen, Vannmelon. En slik tror jeg at jeg kunne ha hatt god bruk for sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #683 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, kanskje man rett og slett skal lage kalender til seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 22. november 2006 Det står at man skal kjenne toppen av livmoren nå, men hvor? (Ja, jeg skjønner det er i magen..), og hvordan kjennes den ut? Lurer på om jeg kjenner den i området under navelen, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2006 #685 Del Skrevet 22. november 2006 Eller skal vi tre lage for hverandre, så blir det litt overraskelse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. november 2006 #686 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har kjent etter, men finner ingenting :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2006 #687 Del Skrevet 22. november 2006 Tror toppen er der ja. HVis du klemmer litt kjenner du at det er mye hardere under. Har klemt en del de siste dagene jeg. Håper den lille har det bra for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 22. november 2006 Eller skal vi tre lage for hverandre, så blir det litt overraskelse??? ← God idè! Vi får håpe vi har relativt like tradisjoner i forhold til hva vi gjør før jul På skolen har jeg forresten pleid å ha en type kalender der vi trekker en person som får komme fram og høre mange, fine ting om seg selv fra de andre. Vi skriver ned på et kort og så får de med seg kortet hjem til jul. Er ikke så for det pakkehysteriet der. Jeg har kjent etter, men finner ingenting :klø: ← Så mye enklere ting må være med nr to, da har man litt peiling på hva som egentlig skjer. Si ifra hvis du finner det ut, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 22. november 2006 Tror toppen er der ja. HVis du klemmer litt kjenner du at det er mye hardere under. Har klemt en del de siste dagene jeg. Håper den lille har det bra for det ← Jeg og klemmer mye. Kanskje jeg rett og slett har klemt inn magen? Tror nok de ligger ganske beskyttet, så går vel helst bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #690 Del Skrevet 22. november 2006 Den har det nok fint, Smile. Synes jeg hører knotten i magen din: "Åh, hva er det de driver med utenfor her nå da? Hele veggen beveger seg jo. Hold opp å ødelegge huset mitt! " Men min mage er litt hardere den også tror jeg, men noen livmortopp? :klø: Nei... den har jeg ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #691 Del Skrevet 22. november 2006 Lurer på hvor mannen min har blitt av? Han sa han skulle ut en tur ista, men sa ikke hvor, og borte ble han. Svarer ikke på mobil eller noe. Bursdags- og julepresang til meg??? Håper han har det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #692 Del Skrevet 22. november 2006 Den har det nok fint, Smile. Synes jeg hører knotten i magen din: "Åh, hva er det de driver med utenfor her nå da? Hele veggen beveger seg jo. Hold opp å ødelegge huset mitt! " Men min mage er litt hardere den også tror jeg, men noen livmortopp? :klø: Nei... den har jeg ikke sett... ← Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. november 2006 #693 Del Skrevet 22. november 2006 Finn.no ← Ja, digger de reklamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 Forfatter #694 Del Skrevet 22. november 2006 Så han fyren på Tufte, eller hvor det nå var. Han hørtes jo like treg ut i virkeligheten. Snakket i hvertfall like tregt. Og var veldig opptatt av at han egentlig samlet på frimerker Morsomt å finne sånne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #695 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, digger de reklamene. ← finn.no reklamen er utrolig morsomme! spes. den første; "har noen sett trommesettet mitt?" mannen min synes det er utrolig vanskelig å lage kalender til meg. spes. når jeg er litt vanskelig og sier jeg ikke vil ha godteri.... dvs. det har jeg sagt tidligere, da. spørs om jeg er litt mer mottakelig for det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2006 #696 Del Skrevet 22. november 2006 På skolen har jeg forresten pleid å ha en type kalender der vi trekker en person som får komme fram og høre mange, fine ting om seg selv fra de andre. Vi skriver ned på et kort og så får de med seg kortet hjem til jul. Er ikke så for det pakkehysteriet der. ← Genialt!!!! Det er jo stas det også! Jeg og klemmer mye. Kanskje jeg rett og slett har klemt inn magen? Tror nok de ligger ganske beskyttet, så går vel helst bra. ← Ja du har nok klemt inn magen Skal se du får pukkelrygg! Kjenner vel egentlig ikke toppen jeg heller, men kjente her at det var en liten klump der, noe hardt. Jeg er jo bare litt nysgjerrig også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #697 Del Skrevet 23. november 2006 Sambo får en blanding av godis og nyttige ting som sokker, iskrape, tapetkniver ol. i julekalenderen sin. I år synes jeg at jeg har vært veldig flink og tenkt på pakker til kalenderen i hele år, så når vi har vært på ferie har jeg kjøpt med meg billige ting derifra Men alt må pakkes inn i bobleplast for han er en j**** på å klemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. november 2006 Forfatter #698 Del Skrevet 23. november 2006 Genialt!!!! Det er jo stas det også! Ja du har nok klemt inn magen Skal se du får pukkelrygg! ← Ja, jeg syns det har begynt å tyte fram en kul på ryggen min. Lurte på hva det kom av... Eeyore - godt du har funnet ut en måte å pakke inn gavene på, da For meg hadde det holdt med bobleplasten, for det er kjempegøy å sprekke boblene! Petra Prøvedokke - jeg fikk kalender med bare godteri i år, jeg, og er strålende fornøyd med det. Vet at jeg ikke burde være det, men er det nå likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. november 2006 #699 Del Skrevet 24. november 2006 Nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. november 2006 #700 Del Skrevet 25. november 2006 Lurer på hvor mannen min har blitt av? Han sa han skulle ut en tur ista, men sa ikke hvor, og borte ble han. Svarer ikke på mobil eller noe. Bursdags- og julepresang til meg??? ← Har du snart bursdag, Vannmelon? Når da? Håper ellers du har en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå