Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes ikke det går så fort, jeg...

eller jo - for dere. men ikke for meg  :sjenert:

:ler:

ha en flott helg, vannmelon  :klem:

:ler: Går nok fortere for oss ja!!!! :ler: Du er ikke så mange ukene bak oss vettu!!! Men jeg syntes at tiden fram til ca uke 10 gikk tregt. Nå raser den avgårde og jeg ser at det er ikke SÅ lenge til!

God helg vannmelon!!! :klem:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelsidig tape? Hvor lenge holder det?

Det var bare meningen at den skulle holde over jula, men jeg tror jammen den sitter på med det fortsatt :ler:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frida Frosk, Petra Prøvedokke, Bippe, Eeyore og Smile*2 :klem:

Back in buisness. Ikke helt kosher å si det, men er godt å ha en ekstra dag med helg. Også jobber jeg bare en dag før det er hjemmetid igjen. Men neste uke tenkte jeg å prøve meg på 100% igjen.

Jeg har det veldig fint. Nå vet vel omtrent alle at jeg er gravid, og det er veldig koselig. Morsomt å kunne snakke litt om det, bli spurt litt om det og sånn. Spirens eldste kusine smilte bare da vi spurte om hun hadde hørt at hun skulle få en ny kusine eller fetter. Hehe. Ikke lett å være 13.

Men magen min lurer jeg på hvor blir av. Ser på Smile sin fine mage, og tenker at jeg vil også ha mage snart. Men den kommer vel tidsnok, tenker jeg. Så andre bilder i galleriet, og der var det jo folk i 20.-30. uke som hadde mindre mage enn jeg noen gang har hatt. Eh.. Tatt med en klype salt. Bare har så lyst til å vise det fram! Er vel nå den største vokseperioden begynner, er det ikke? Dette går jo så fort. Er 13+3 eller noe i dag. Olabuksa mi må legges vekk, riktignok. Har to bukser som fortsatt passer, men nærmere jul må jeg kanskje en tur for å shoppe julegaver til meg selv... Første gang jeg ikke har blitt lei meg for at buksa plutselig ikke passet :)

Håper alle får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min kom helt plutselig, så det er ikke sikkert du må vente så lenge. For en drøy uke siden kan jeg ikke si at jeg hadde sånn mage. Merkelig! Men det er veldig hyggelig å se at den vokser ja. Aldri vært så stolt over magen min før jeg! :ler:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kroppen gjør mye rart når den er gravid. Plutselig er det noe som endrer seg i en eller annen retning. Nå er visst alt normalt inntil det motsatte er bevist, så en får bare smøre seg med tålmodighet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med vi begynner å bli temmelig lei av magene om et halvt års tid jeg... Når vi ikke klarer å knyte skoa sjøl og sånn. :ler:

Så selv om jeg gjerne skulle hatt en fin graviditetsmage og ikke bare fleskemage som det føles som nå, så trøster jeg meg med at den kommer nok... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra det, Frida Frosk. Plutselig må jeg be elevene knyte skoene mine og ikke omvendt :ler:

Ellers er jeg veldig stabil for tida, skjønner jeg. Ble sittende og se på de 7th heaven-greiene på tv2. De åpnet julegaver, og tårene begynte å renne her, ja. Dette skal bli gøy etterhvert :ler: Nå er jeg vel snart i grine-for-alt-klubben, hvis jeg ikke er der alt. Jaja. Får skylde på at jeg gleder meg til jul. Tror jeg må dra til mamma og pappa og være med på julepyntingen i år. Blir ikke noe her - vi flytter i jula. Ellers er det bare litt over en måned til jul nå. Og enda kortere tid til advent. Vet jeg har sagt det før, men er som en unge når det kommer til den tida. Syns det er så koselig!!! Mannen har kjøpt adventskalender til meg og. Han får ikke noen av meg i år, da, for jeg pleier å lage, men den jeg lager på ligger godt pakket vekk bak omtrent tretusen andre esker. Men da er det min tur til å ha kalender i år :hoppe: Og ikke neste år, men antakelig året etter skal jeg lage kalender til en liten knott :hoppe: Det blir koselig, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekalender er hyggelig! Kanskje jeg skal lage en til mannen i år? Jeg har jo tid til det! :hjerte:

Er du lærer vannmelon, siden elevene skla knyte skoa??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekalender er koselig. Jeg har hintet til mannen om den "kindereggkalenderen". Driver og styrer værre for å få 24 gaver til han, mens han ikke gidder det til meg :tristbla:

Du får kose deg med den magen du har så lenge. Det er i alle fall noe inni den ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julekalender har ikke jeg fått av mannen min noen gang heller. :tristbla:

Ja altså, jeg skal ikke skryte på meg at jeg har laget til ham heller. Jeg er ikke så kreativ, så jeg har begrenset meg til å kjøpe en hver til oss.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo at vi skulle lage julekaldender til hverandre når vi møtte, men han nekta å lage til meg, så da har ikke jeg lagd til ham heller :sur:

Tenker det er godt å få sagt det til folk nå, og ikke noe mer hemmelighetsskremmeri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok litt ekstra heldig, for hjemme hos oss er det mannen som lager julekalender til meg :sjarmor:

-men om et år eller to så skal jeg lage til lille micro'n :) det blir kos!

ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fant jeg endelig lilla duker :hoppe: Hva skulle jeg gjort uten favorittbutikken min? Jeg begynte å lure på om ingen i hele verden pyntet til advent lenger, men at alle begynte å sette fram julepynt første desember. Her kommer ikke en julepynt fram før lille julaften. Til advent pyntes det imidlertid med stjerner og syvarmede lysestaker i vinduene, lilla duker, lilla lys... Lilla er tross alt adventsfargen.

PÅ fredag er det en måned til jul! Og da skal jeg også besøke bestevenninna mi. Det blir kjempekos, for vi ses så sjeldent etter at hun flyttet. Og første desember er det julebord, og så er det bare koselige ting videre. Dette blir bra! :)

Men jeg må si jeg lurer litt på en ting. Jobber ikke folk? Nå var jeg jo hjemme idag, så da fant jeg ut at jeg kunne ta en kort tur ut for å se etter duker. Halv to på en onsdag var det fullt kaos, både på veier og i butikkene. Da jeg var liten og tilfeldigvis hadde fri fra skolen, var det jo bare noen damer med barnevogner og en håndfull gamle folk som var ute. Nå er jo hele verden ute midt på dagen. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekalender er hyggelig! Kanskje jeg skal lage en til mannen i år? Jeg har jo tid til det! :hjerte:

Er du lærer vannmelon, siden elevene skla knyte skoa??? :ler:

Ja, er lærer :) Nå er de gamle nok til å knyte sine egne sko, riktignok, men jeg håper jeg kan jobbe med førsteklassinger når jeg kommer tilbake fra permisjon. Ser for meg at det er kjempekoselig.

Julekalender er koselig. Jeg har hintet til mannen om den "kindereggkalenderen". Driver og styrer værre for å få 24 gaver til han, mens han ikke gidder det til meg :tristbla:

Du får kose deg med den magen du har så lenge. Det er i alle fall noe inni den ;)

:klem:

Ja, det påstås at det er noe der. Jeg har mine tvil noen ganger ;) Gleder meg stort til jordmortime. Bare noen uker igjen nå.

Julekalender har ikke jeg fått av mannen min noen gang heller. :tristbla:

Ja altså, jeg skal ikke skryte på meg at jeg har laget til ham heller. Jeg er ikke så kreativ, så jeg har begrenset meg til å kjøpe en hver til oss.. :sjenert:

Kjøpte kalendere skal man ikke kimse av. Særlig hvis det er kinder- eller smartieskalender.

Jeg foreslo at vi skulle lage julekaldender til hverandre når vi møtte, men han nekta å lage til meg, så da har ikke jeg lagd til ham heller  :sur:

Tenker det er godt å få sagt det til folk nå, og ikke noe mer hemmelighetsskremmeri :klem:

Jeg bare lagde til han første jula. Snek meg inn og hengte opp mens han var på julebord. Han ble ganske overrasket, og litt fortvilet over at han bare hadde kjøpt en vanlig sjokoladekalender til meg :ler:

Det er godt å ikke snike seg rundt lenger, ja, men jeg hadde visst vært flink til å holde maska. Trodde ikke det, jeg.

jeg er nok litt ekstra heldig, for hjemme hos oss er det mannen som lager julekalender til meg  :sjarmor:

-men om et år eller to så skal jeg lage til lille micro'n :) det blir kos!

ha en strålende dag!  :klem:

Så heldig du er! Håper han fortsetter når micro'n kommer og, da. Han kan lage til deg og du til knotten. Det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva folk driver med om dagene... Ganske så mange ute ja. Men det er vel en del som meg... sykemeldte?? -og arbeidsløse??

Adventskalender ja, har tenkt på å lage til mannen jeg også, men da bør jeg fillern meg komme i gang. Men 24 gaver :klø: Har tenkt på mange filleting. Bl. a. sjokolade som han elsker, blad, boksere, cola+++ Hva tenker dere? Kanskje en babybody å??? :hjerter:

Hvordan er formen din da vannmelon?? Kommer det noe magebilde i galleri snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye man kan putte oppi. Gå på Clas Olsson, der er det masse gøy for store gutter. Ellers er Flaxlodd og godteriting og sånn fint.

Vi tok magebilde for en uke (eller var det to?) siden, men vet ikke helt hvor mannen har lagt de. Kan legge ut hvis jeg finner, og hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det. Ellers føles det som om magen har forsvunnet igjen. Bare samme, gamle greia. Men den kommer vel tilbake om kort tid :) Hvis jeg ikke da blir som bestemor, som det ikke syntes på.

Formen er god nå som jeg har hatt litt fri, men skal nå jobbe fullt neste uke igjen, sånn for å se om jeg faktisk har begynt å våkne litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...