Frida Frosk Skrevet 10. november 2006 #641 Del Skrevet 10. november 2006 Hurra for 12 uker! Jeg er 11 uker i dag jeg. Skal på julebord med jobben om en uke, så regner med å fortelle det da. Familien og venner får vel vite i helgen og utover neste uke tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. november 2006 #642 Del Skrevet 10. november 2006 I disse dager er jeg tolv uker på vei! I følge tickeren i morgen, men i følge mine beregninger i dag. Spiller vel liten rolle fra eller til. Og nå er det ganske så out in the open også. Har sagt til mange venner og familie i går og i dag, og dermed har også deres venner og familie fått vite noe også. Så da får bare jungeltelegrafen gå. ← Hipp, hurra for de magiske 12!!! Tickeren min også viste feil men jeg satte inn litt forskjellig antatt termin dato til det ble riktig nedtelling. Jeg vet jo at min termin stemmer!! Det er så gøy å fortelle det til folk!!! De på jobben vet det med meg i og med at jeg er sykemeldt over lengre tid. Greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. november 2006 #643 Del Skrevet 11. november 2006 Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. november 2006 #644 Del Skrevet 11. november 2006 Hurra for 12 uker Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 #645 Del Skrevet 12. november 2006 12 uker allerede? Herrlighet som tida går! Du føder jo snart jo! Håper ellers du har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. november 2006 #646 Del Skrevet 12. november 2006 12 uker allerede? Herrlighet som tida går! Du føder jo snart jo! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. november 2006 #647 Del Skrevet 13. november 2006 Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 Forfatter #648 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Frida Frosk - hurra for elleve uker og morsomt å fortelle! Absolutt! Du kan glede deg Håper du og får en god mandag. Smile - Eeyore - håper du og hadde en fin helg. Yamaha - Bippe - Nei, jeg håper virkelig ikke jeg føder snart. Ser ikke helt for meg å skulle stelle en 5cm lang unge, eller hva det nå er nå... Idag har jeg tatt fri fra jobb. Dårlig samvittighet, det skal sies, men både mamma og mannen syns jeg burde det. Særlig fordi jeg har kolapset på sofaen rett etter jobb, som jeg gjerne har gått tidlig fra, stått opp for å spise middag, og lagt meg i sju-åtte tiden store deler av den siste uka (eller er det de siste to ukene?). Sover da til halv sju om morgenen igjen kun avbrutt av dopauser. Så da føler jeg meg ikke bra når jeg tvinger meg til å gjøre noe, samtidig som jeg henger etter med masse jobb, og har dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort noe av det. I tillegg gikk jeg rundt og var ganske så svimmel på jobb noen dager i forrige uke, så da krevde mannen min at jeg ringte legen idag. Skal dit om et par timer. Kontordama sa at det er vanlig å være trøtt, skjønner det, men at det kanskje var greit å sjekke litt i forhold til å være svimmel. Så får vi se hva legen sier. Tenker at jeg burde vært på jobb, men skjønner greia med at det kanskje er lurt å lytte til kroppen sin innimellom. Kanskje han rett og slett har noen råd til hva jeg kan gjøre for å unngå å være svimmel? Har ansvar for ganske mange barn på jobb, så litt ekkelt å ikke være helt i hundre av den grunn... Endret 13. november 2006 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #649 Del Skrevet 13. november 2006 det er lov å lytte til til kroppen sin og ta noen pauser innimellom. det skal du ikke ha dårlig samvittighet for!! greit å høre hva legen har å si om saken! grattis med 12 uker gleder meg til jeg kommer så langt. var 8 uker på lørdag, jeg - så jeg ligger litt etter... krysser fingre og tær for at jeg når de magisk 12... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 Forfatter #650 Del Skrevet 13. november 2006 Nei, skal vel ikke ha dårlig samvittighet, Petra Prøvedokke Prøver å fortelle meg selv det, men hjelper så lite Vel vel. Legen mente at jeg skulle ta det litt med ro, så har fått førti prosent sykemelding denne og neste uke. Venter bare på telefon fra rektor nå, sånn at jeg kan snakke med henne hvilke dager som er best og sånn. Håper jeg er oppe og går igjen for fullt etter de to ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 Forfatter #651 Del Skrevet 13. november 2006 Det snør! Masse! Snart er det advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. november 2006 #652 Del Skrevet 13. november 2006 Akkurat nå er det viktigst at du tenker på det selv og babyen, så får jobben komme i 2. rekke Bare en liten moralpreken... Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 #653 Del Skrevet 13. november 2006 Veldig viktig å slappe av ja! Menne.. MASSE SNØ??? Det misunner jeg deg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 Forfatter #654 Del Skrevet 13. november 2006 Akkurat nå er det viktigst at du tenker på det selv og babyen, så får jobben komme i 2. rekke Bare en liten moralpreken... Mandags ← Jah.. Alle sier det samme, gitt. til deg og! Veldig viktig å slappe av ja! Menne.. MASSE SNØ??? Det misunner jeg deg ikke.. ← Ja, plutselig kom snøen igjen idag. Tidligere i uka var det jo varmt som bare det. Kanskje jeg skal kjøpe meg ski? Har et mål om å, om ikke bli kjempeglad i, så i hvertfall syns det er greit å gå på ski. Det må da være god trening. Får tenke på saken... Åh.. I går spiste vi pinnekjøtt og drakk gløgg. Og i dag er det snø. Gleder meg veldig til advent og jul jeg nå. Bare så synd at vi flytter midt i julestria, så det ikke blir så mye pynting her. Litt adventspynt må jeg få til, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #655 Del Skrevet 13. november 2006 snø høres sååå koselig ut her er det bare slaps... skikkelig trist vær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. november 2006 #656 Del Skrevet 13. november 2006 Snø hos oss også! Herlig!!! Sett at tickeren vår ikke virker lengre??? Siden er visst lagt ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. november 2006 #657 Del Skrevet 13. november 2006 Jah.. Alle sier det samme, gitt. til deg og! Ja, plutselig kom snøen igjen idag. Tidligere i uka var det jo varmt som bare det. Kanskje jeg skal kjøpe meg ski? Har et mål om å, om ikke bli kjempeglad i, så i hvertfall syns det er greit å gå på ski. Det må da være god trening. Får tenke på saken... ← Jeg har også litt problmere med å sette pris på skiturer. Som lillesøster har jeg vokst opp med å slite bakerst og når jeg endelig var kommet frem til pausestedet var de andre allerede klare til å gå videre Åh.. I går spiste vi pinnekjøtt og drakk gløgg. Og i dag er det snø. Gleder meg veldig til advent og jul jeg nå. Bare så synd at vi flytter midt i julestria, så det ikke blir så mye pynting her. Litt adventspynt må jeg få til, da. ← I fjor pusset vi opp hele høsten, og ble bare så vidt ferdige til jul. De siste listene ble midlertidig tapet på med dobbeltsidig tape og juletreet ble pyntet kl 04:30 på julaften... Da var vi litt slitne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. november 2006 #658 Del Skrevet 13. november 2006 Åh... gleder meg til advent og jul jeg også. Allerede lyst til å ta fram adventsstjerna jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. november 2006 Forfatter #659 Del Skrevet 15. november 2006 snø høres sååå koselig ut her er det bare slaps... skikkelig trist vær... ← Tror nok at det går litt opp og ned med snø her og. Varmt og kaldt om hverandre. Snø hos oss også! Herlig!!! Sett at tickeren vår ikke virker lengre??? Siden er visst lagt ned ← Ja, så det. Også jeg som nettopp hadde laget min. Får visst finne et annet sted Jeg har også litt problmere med å sette pris på skiturer. Som lillesøster har jeg vokst opp med å slite bakerst og når jeg endelig var kommet frem til pausestedet var de andre allerede klare til å gå videre I fjor pusset vi opp hele høsten, og ble bare så vidt ferdige til jul. De siste listene ble midlertidig tapet på med dobbeltsidig tape og juletreet ble pyntet kl 04:30 på julaften... Da var vi litt slitne da. ← Hehe. Jeg er storesøster, men har vokst opp med å slite bak lillebror og pappa likevel. Mamma går heller ikke noe særlig på ski, så kan kanskje skylde litt på henne og? Det er uansett en grunn til at den svakeste skal gå først. Dobbelsidig tape? Hvor lenge holder det? Åh... gleder meg til advent og jul jeg også. Allerede lyst til å ta fram adventsstjerna jeg... ← Blir bra. Nå må jeg bare finne lilla duker i butikken. Ikke så lett det. Sånn var det sist jeg skulle finne det og. Det jeg har ligger stua bort bak alt vi har pakket så langt, så ikke snakk om å finne fram det igjen. Men men. Både syvarmet lysestake og en vanlig adventsstake er innkjøpt, så litt advent blir det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. november 2006 Forfatter #660 Del Skrevet 15. november 2006 Huff... Kjenner av en eller annen grunn ekstra godt at jeg er sliten når jeg ikke jobber. God nok grunn til å jobbe? Også har jeg så mye kviser og svarte prikker at det ser ut som om jeg er 15 igjen. Men men. Det kommer visst noe godt ut av det, sies det. Gleder meg mer og mer, jeg. Og nå er det helt åpent og. Var innom en sånn fru Lyng-butikk idag bare for å se. Og det ser ut til at det finnes ganske smale stellebord! Det kan bety at vi ikke må slå ut en vegg for å få plass til stellebord på badet. Juhu! Ting ordner seg sikkert. Og mamma og pappa har ryddet seg fram til kurven jeg sov i da jeg var liten, vil bruke den. Må bare trekkes om med nytt stoff + ny madrass. Mamma har også funnet noen gamle klær hun strikket til meg. Så helt fint ut fortsatt, så blir det jente, er det kjempekoselig. Også har jeg begynt å kjenne at det blir litt mer mage. Den forsvinner liksom ikke helt når jeg ligger på ryggen. Det er jo gøy. Jordmortimen ble utsatt en uke, da. Problemet er at jeg ikke finner igjen brevet med timebyttet. Husker datoen, men er ikke helt sikker på tiden. Får ringe dem. Noen uker til enda. Og jeg som gledet meg sånn, også måtte jeg vente enda en uke. Jaja. Blir vel ikke noe mindre spennende av det. Og etter det er det kun få uker til UL Og da er jeg omtrent halvveis, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå