Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Babyen din lever  :klem:  Da er vi to gravide!

Ja.. Mannen sier at jeg har begynt å få mage, men jeg kan jo ta den bort ved å trekke inn magen, så foreløpig er det nok bare luft.

Ja babyen lever!!! Hurra!!!!

Jeg kan ikke skryte av at den blir som før når jeg trekker den inn.... Dessuten er det vondt å trekke den inn.... Men fikk høre at jeg bare hadde en stor og fin livmor så da er det vel som det skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge den forrige legen min, har jeg bakovervendt livmor, så det er vel der det ligger, tenker jeg. Sa ikke noe om det til den nåværende legen, burde jeg det? Uansett sa han forrige at den skulle rette seg opp rundt tredje mnd, så det b urde vel være nå. Kanskje derfor det har murret litt ekstra noen dager? Ikke direkte vondt, men kjennes som om det er noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*følger nøye med i alt gravidpratet, men uten å kunne bidra med noe særlig*

Ellers kan jeg jo si at jeg er glad for å se deg igjen, Vannmelon! Jeg har ikke vært her så mye den siste uka jeg heller, så det er ikke bare deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sjekka livmoren enda jeg! Legen har ikke tatt på meg engang :ler:

Nei, han kom med det på forrige GU... Han jeg har nå har bare smilt pent og gratulert. Det er jo snart 6 uker siden. Og enda er det en del uker til jeg skal til ny kontroll, hos jordmor denne gangen.

*følger nøye med i alt gravidpratet, men uten å kunne bidra med noe særlig*

Ellers kan jeg jo si at jeg er glad for å se deg igjen, Vannmelon! Jeg har ikke vært her så mye den siste uka jeg heller, så det er ikke bare deg. ;)

Ja, blir visst litt mye av denslags her. Bare kom med noe annet. Åpen for det! Bare så kjekt å kunne få ut av seg litt her, så sparer man andre for det verste, Tror jeg. Klarer å skravle mye likevel, da. Enn så lenge er det ikke så mange som vet. Bare hele KG-verden...

Men nok om det. Veldig koselig å se deg igjen og! Det har på ingen måte vært nok skravling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

flott med litt gravideprat, altså! dere ligger jo noen uker før meg, så jeg suger til meg all informasjon :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge den forrige legen min, har jeg bakovervendt livmor, så det er vel der det ligger, tenker jeg. Sa ikke noe om det til den nåværende legen, burde jeg det? Uansett sa han forrige at den skulle rette seg opp rundt tredje mnd, så det b urde vel være nå. Kanskje derfor det har murret litt ekstra noen dager? Ikke direkte vondt, men kjennes som om det er noe der...

Livmora kommer jo lenger opp nå rundt 12.uke så da retter det seg vel. Jeg har visst ganske normal og stor livmor. Men det har murret mer de siste dagen hos meg også. Tenker det er litt voksesmerter. Er mer hardt nå, ikke den oppblåste slappe greia det var før. Spennende!!! Nå begynner liksom magen å ta mer form synes jeg!!! :hoppe::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nok om  det. Veldig koselig å se deg igjen og! Det har på ingen måte vært nok skravling.

Og ikke ble det så mye i går heller. Kom noe på slik at jeg ikke fikk skrevet så mye her. Men vi får håpe vi får skravla og tøysa litt mer neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Nå slites jeg mellom to "lyster". Den ene er lysten til å sove, og den andre til å stikke på butikken og kjøpe en grandis, av alle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at det gikk fint, Smile. Takk for hjelpa  :klem:

Bare hyggelig. Litt gøy å følge med på da! Du har jo kommet under 200 dager nå!!! :hoppe:

*lytter øre når dere snakker graviditetsprat*

Da slipper jeg å bli avslørt som nysgjerring hos venniner med barn :ler:

:ler: Har vært sånn i noen år jeg også!!! Vanskelig å skjule når mitt engasjement tar litt over! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hm... Nå slites jeg mellom to "lyster". Den ene er lysten til å sove, og den andre til å stikke på butikken og kjøpe en grandis, av alle ting.

og hvilken av lystene gikk av med seieren? :ler:

ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan jeg ikke hjelpe deg, for jeg tror kanskje ikke at jeg hadde klart å velge selv! :ler:

:ler:

*lytter øre når dere snakker graviditetsprat*

Da slipper jeg å bli avslørt som nysgjerring hos venniner med barn :ler:

Hehe. Ikke så greit det der. Jeg sliter på jobb, for har tenkt å fortelle på tirsdag, men enn så lenge sliter jeg med å holde meg alvorlig når folk snakker om gravide, og om det er flere på jobb. En kollega mente forresten at hun stort sett så det på folk, for de ble mer "dratt i trynet". Skal bli spennende å se hva hun sier, da. Men her er det utsikter. Dratt i trynet, og vralte som en gås. Fantastisk :sjenert::ler:

Takk for helsing i dagboka mi! Håpar alt står bra til med deg og mini! :hjerte:

Vi har det fint, vi.

Bare hyggelig. Litt gøy å følge med på da! Du har jo kommet under 200 dager nå!!! :hoppe:

:ler: Har vært sånn i noen år jeg også!!! Vanskelig å skjule når mitt engasjement tar litt over! ;)

Hehe. Ja, det går framover. Litt rart at snart er ikke livet som før, men antakelig litt bedre.

Hei Vannmelonvennen, håper du har det fint. :klem:

:klem: Koselig å se deg her. Jeg har det fint. Veeeldig trøtt igjen, da, men skal ikke klage. Bare mannen min som klager på det. Jeg har det fint under dyna mi, jeg.

:vinke:

og hvilken av lystene gikk av med seieren?  :ler:

ha en fin fredag!

Begge :sjenert: Først gikk jeg i butikken, så spiste jeg pizza og så sovnet jeg. Egentlig var det ikke noe godt med pizza, men måtte bare ha det likevel. Fantastisk. Håper ikke grandis blir noen stor greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dager er jeg tolv uker på vei! :hoppe: I følge tickeren i morgen, men i følge mine beregninger i dag. Spiller vel liten rolle fra eller til. Og nå er det ganske så out in the open også. Har sagt til mange venner og familie i går og i dag, og dermed har også deres venner og familie fått vite noe også. Så da får bare jungeltelegrafen gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...