Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å "se" deg igjen! :klem:

Håper det bare blir med brygginga!

:klem:

innom med en god  :klem:

håper du ikke blir syk! kryp inn under et stort ullpledd, og ta vare på deg selv :kose:

Magen har slått seg litt vrang, men ellers tror jeg at jeg ikke blir noe syk.

Elleve uker idag. :hoppe: En uke til så er verste kneika over. Må vel tro på at det går greit nå snart da :) Lurer fortsatt på om det faktisk er noe der. Og neste kontroll er ikke før i desember. Med mindre jeg ringer legen til uka og spør om å få høre hjertelyd eller noe. Kan man det? "Hysteriske førstegangsfødende"?

Har fortalt til sjefen og et par kolleger. Kommer vel til å fortelle til flere til uka, tenker jeg. Og noen flere venninner rundt nå. Hun som har visst det hele tiden lurer på når det er "out in the open" så hun faktisk kan bekrefte det til folk som spør om det kanskje er noe på gang her snart...

Går om ikke annet mer og mer opp for meg, og mannen påstår at jeg har begynt å få mage. Ikke helt sikker, men er vel litt hardere. Og ikke så behagelig med bukse utover kvelden. Vet ikke når magen kommer for alvor? Litt vanskelig å se, syns jeg, har jo aldri hatt særlig flat mage. Heller litt ekstra polstring, så nå gleder jeg meg til å faktisk være fornøyd med en voksende mage. Kan ikke helt vente... Det er jo ganske så gøy dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter å fortelle denne helga vi og! Morsomt!

Og jeg har mage :sjenert: Den er litt slapp og dvask, men rart ikke folk har spurt meg :ler:

Hvis du vil ha bekreftet liv er det vel best med innvendig UL. Søkte på forumet her om når folk fikk høre hjertelyd, og det virker ikke som om de vil lytte etter hvertelyd når vi er så tidlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Antakelig er alt bra, men bare så spent. Må vel smøre meg med tålmodighet fram til desember og jordmortimen. Tror det blir mer virkelig når man hører og ser at det skjer litt ting. Så lenge man ikke har fått mensen, vondt eller blødd noe, mannen påstår at magen forandrer seg og man er trøtt og humørsyk, får man vel tro at alt er som det skal være :ler: Idag begynte jeg forresten nesten å sippe bare fordi jeg dumpet borti en sånn tv3-ettermiddagsserie der en fikk barn. Lurer på hva som rir meg noen ganger, men så husker jeg på det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er du 11 uker på vei allerede :overrasket: Da er du snart over den magiske grensa på 12 uker da :hoppe::hoppe::hoppe:

Er så koselig å lese om dagene dine som gravid, vannmelon :)

Håper du får en kjempe koselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag begynte jeg forresten nesten å sippe bare fordi jeg dumpet borti en sånn tv3-ettermiddagsserie der en fikk barn. Lurer på hva som rir meg noen ganger, men så husker jeg på det igjen.

Jeg stusset litt da tårene kom på deal eller no deal!!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 11 uker :hoppe:

Jammen går tiden fort ja!! Da er det høyst ett par uker til du virkeli kan se at du har fått mage. :):)

Det er jo ikke lenge til desember da og jordmortimen din. ;)

Ha en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker? :overrasket:

Har jeg sovet over noen uker nå eller? Synes du ble gravid for bare litt siden jeg... :sjenert:

Ha en fin helg :klem:

Testet vel sent... Kan jo være at det ikke stemmer helt. Har kun siste mens å gå etter, og det var siste mens etter p-pillebruk, men det er visst uansett ikke alle som tester positivt før rundt 5.-6. uke, så håper det stemmer. Fortsatt litt nervøs, kjenner jeg - er jeg i uke 11, er det jo nå alle viktige organer begynner å virke. Håper alle begynner å virke som de skal.

Oi, er du 11 uker på vei allerede :overrasket:  Da er du snart over den magiske grensa på 12 uker da :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Er så koselig å lese om dagene dine som gravid, vannmelon :)

Håper du får en kjempe koselig kveld :klem:

Venter på den grensa, ja. Forteller nok til flere da. Er jo bare en uke til, jo.

Jeg stusset litt da tårene kom på deal eller no deal!!! :legrine:

:ler:

:hoppe: 11 uker :hoppe:

Jammen går tiden fort ja!!  Da er det høyst ett par uker til du virkeli kan se at du har fått mage.  :)  :)

Det er jo ikke lenge til desember da og jordmortimen din.  ;) 

Ha en strålende søndag.

stor  :klem:

Gleder meg til jordmortimen. Og til magen kommer. Da vet man jo at alt er ok :)

Ikke mange symptomer her i gården nå, nei. Trøtt, men ikke ille, og ellers kjenner jeg ikke mye. Jo - en slags sviende/murrende følelse nederst i magen ("blære-området"), men det tror jeg er en følge av oppblåsthet. Skal vel være glad for manglende symptomer egentlig, men da lurer jeg i hvertfall på om disse testene stemte for noen uker siden. At jeg ikke plutselig får en telefon fra legen som spør om jeg virkelig trodde jeg var gravid, liksom :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid! Vær heller glad for ingen tegn spør du meg!

Sov godt når den tid kommer, jeg får finne på noe annet lurt enn å sitte her nå tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir gøy når magen kommer , ja! det gleder jeg meg til også...

foreløpig føler jeg meg bare enda mer kvapsete enn ellers :(

ha en flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke får noe tantebesøk, så er du nok gravid ja ;):ler:

Og når du skal til jordmor kan jo hun måle livmoren og stadfeste tidspunktet mer nøyaktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vannmelon! Popper innom for å se hvordan du har det! :klem:

Lenge siden jeg har "sett" deg nå, forresten. Vi må få skravla litt snart! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det står til liv her :)

Du skal nok ikke klage på manglende symptomer, syns da du virker høyst gravid jeg ja!

Fortsatt fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du er nok gravid! Vær heller glad for ingen tegn spør du meg!

Sov godt når den tid kommer, jeg får finne på noe annet lurt enn å sitte her nå tror jeg...

Babyen din lever :klem: Da er vi to gravide!

blir gøy når magen kommer , ja! det gleder jeg meg til også...

foreløpig føler jeg meg bare enda mer kvapsete enn ellers :(

ha en flott mandag!

Ja.. Mannen sier at jeg har begynt å få mage, men jeg kan jo ta den bort ved å trekke inn magen, så foreløpig er det nok bare luft.

Så lenge du ikke får noe tantebesøk, så er du nok gravid ja ;)  :ler:

Og når du skal til jordmor kan jo hun måle livmoren og stadfeste tidspunktet mer nøyaktig :)

Er nok det. Får bare litt rare tanker noen ganger.

Hei Vannmelon! Popper innom for å se hvordan du har det! :klem:

Lenge siden jeg har "sett" deg nå, forresten. Vi må få skravla litt snart! :Nikke:

Det må vi absolutt. Jeg har bare vært litt lite tilstede på kveldene en periode. Fatter ikke hvorfor...

Godt å se at det står til liv her :)

Du skal nok ikke klage på manglende symptomer, syns da du virker høyst gravid jeg ja!

Fortsatt fin uke :klem:

Hehe. Tror nok jeg er det, men som sagt - rare tanker sniker seg fram. Er bare litt sånn, jeg.

Vurderte å fortelle til resten av kollegene idag (er bare et par som vet), men bestemte meg for å vente til etter fredag. Da er liksom den magiske grensa nådd, og ting føles muligens hakket sikrere. Dette går fort. Til jul er jeg omtrent halvveis. Utrolig. Kjøpte "min svangerskapsdagbok" idag, så nå er det bare å fylle inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg dagen... Sløva på sofaen fra fire-fem. tvang i meg litt middag, og stupte i seng kl sju. Sovnet med en gang og sov fram til sju i morges. Kun avbrutt av dopauser. Sliten jeg? Å langt ifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss: Jeg har sett på den noen ganger, men ikke turt å kjøpe før, av samme grunn. Men nå får det briste eller bære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...