Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Det går fint. Nå har vi kjøpt rekkehusleilighet! Litt skremmende, litt mindre penger å rutte med som følge av det, men mest spennende. Blir nok deilig å slippe løpingen opp og ned til tredje etage med barnevogner og sånn.

Hvordan har dere det, da?

GRATULERER!!!! med hus!!!! Høres deilig ut å slippe 3.etasje ja! Trenger dere å pusse opp mye eller? Så spennende!

En kollega spurte om vi skulle feire med champagne i kveld. "Eh.. Ja, kanskje det. Blir vel etter møtet på jobb, i såfalll..:"

:ler: Jaja, skål i :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Tja. Kan flytte rett inn. Veldig pent på mange måter, om enn litt mørkt og tungt. Vil nok gjøre noe på sikt, men haster ikke.

Skåle i champagnebrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt hus. :hoppe:

Så gøy.

Vi leier fortsatt vi... :sjenert: Lurer nesten på om vi er litt uansvarlige som skal bli foreldre uten eid leilighet, jeg er student og mannen har en usikker jobb. :klø:

Ikke helt likt fornuftige meg. :ler: Men det viktigste må da være at barnet får det som er nødvendig av materielle ting og masse av kjærlighet. ;)

Tror ikke babyen bryr seg om at vogna er kjøpt på salg, og at klærne er fra hm og ikke en dyr merkekjede uansett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med rekkehus!! planen vår også er rekkehus ettehvert, men foreløpig bor vi i blokk uten heis... det skal bli fint med en liten en :ler:

jeg skåler gjerne i champagnebrus :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, nå er det visst en stund siden jeg har vært innom her :flau:

Grattis med rekkehus :hoppe: Det blir nok deilig med litt større plass og letter adkomst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Gleder meg, men er jo et par måneder til vi kan flytte inn.

Nå leter jeg etter jordmor i kommunen vi skal flytte til, men finner ikke noe informasjon om det på nett. Lurer på hvordan jeg skal gå fram nå. Fastlegen min er i Oslo, og han vil jeg ikke bytte bort... Skulle ønske man bare fikk tildelt en jordmor. Får komme ut av svangerskapet på jobb snart og spørre de to andre som er gravide hvordan de gikk fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Tja. Kan flytte rett inn. Veldig pent på mange måter, om enn litt mørkt og tungt. Vil nok gjøre noe på sikt, men haster ikke.

Skåle i champagnebrus?

Eller perebrus som det står!!! :perebrus::ler:

Vi leier fortsatt vi...  :sjenert: Lurer nesten på om vi er litt uansvarlige som skal bli foreldre uten eid leilighet, jeg er student og mannen har en usikker jobb.  :klø:

Tror dere blir gode foreldre jeg Frida, ikke tenk så mye på dette. Alt ordner seg etterhvert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere blir gode foreldre jeg  Frida, ikke tenk så mye på dette. Alt ordner seg etterhvert! :klem:

Tror vi blir ok foreldre jeg også. Så får heller besteforeldrene skjemme bort smurfen med dyre leker og sånn. :ler:

Håper du har det fint, Vannmelon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor... må man ordne slikt allerede? :sjenert:

det er virkelig ikke lett å få med seg alt man bør og ikke bør gjøre når man er nygravid. tror faktisk jeg skal ringe legen min etterpå og bestille time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst mye å tenke på ja...

Jeg skal til første kontroll neste uke. Får vel høre med legen om hvordan sånne ting fungerer da.

Må jo søke om fødeplass også. Men det er visst vanskelig å få plass i Oslo. :forvirret:

Uansett, nå er det helg!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hus :hoppe: Så kjekt da!! Det er så gøy å innrede, planlegge hvordan man vil ha det!! :)

Hvor langt er du på vei nå??

Ha en strålende fredag.

stor :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rekkehus!!! :hoppe: Det er bare SÅ gøy med ny leilighet! Planlegge, innrede ++ Kan liksom begynne helt fra scratch :)

Hvordan går det med deg og frøet ditt?

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...