Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig usikker. Lurte litt på å fortelle den nærmeste kollegaen min snart, og kanskje ledelsen, men vente med resten... Vet ikke helt. Mannen har fortalt ledelsen på sin jobb, men det har noe med hans arbeidssituasjon å gjøre. Om ca fire uker har jo de berømte tolv ukene gått.

Hva har du tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker en ting og gjør ufrivillig en annen ting.... Sjefen min skjønte det i dag da jeg sa jeg måtte være hjemme noen dager. Hadde jo lyst til at familie skulle få vite det først men jeg er KJEMPEdårlig til å skjule og finne på andre dårlige unnskyldninger.

Hadde jo håpet at dette skulle være vår hemmelighet en stund til men...

Tenker at vi sier noe om et par-tre uker hvis alt går bra. Da er jeg ca 10 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig dette med når man skal si noe til hvem.

Vi har ikke fortalt det til noen enda. :overrasket:

Utrolig at jeg har klart å holde tett i tre uker. :ler:

På den ene siden vil jeg gjerne si noe, men samtidig så har jeg ikke helt vent meg til tanken sjøl enda. Så synes det er godt at bare mannen og jeg vet.

Nå lurer jeg litt på om ingen skal få vite noe før uke 12, men det er jo over 4 uker til. Spørs om jeg kan vente så lenge. :sjenert:

Ha en fin dag, Vannmelon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøbbel med å la være å si noe ja? Det har jeg full forståelse for. Jeg kommer heller ikke til å klare å la være dersom jeg blir gravid. Det bir iallfall veldig vanskelig.. ;)

Men du skal ha to 13-timers dager på rad på jobb denne uka? Hørtes fryktelig slitsomt ut. Håper ikke du sliter deg ut nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig det der med når man skal si det ja. Ofte blir det jo gjennomskuet før man har tenkt å si det også, slik som du har opplevd. Jeg tror man bare skal si det når det føles riktig å si det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Yamaha jeg. :)

Det er spennende tider uansett. Og forstår veldig godt det er vanskeli å holde tett. :ler: Jeg hadde virkeli slitt jeg iallefall. :ler:

Ha en strålende dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så blir ALLE glade når de får høre om det. Vi har fått klem tvert og de har kasta seg rundt halsen vår med de vi har fortalt det til og det er så hyggelig!!! Derfor har vi bare enda mer lyst til å fortelle det til flere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så blir ALLE glade når de får høre om det. Vi har fått klem tvert og de har kasta seg rundt halsen vår med de vi har fortalt det til og det er så hyggelig!!! Derfor har vi bare enda mer lyst til å fortelle det til flere....

Hørtes koselig ut, Smile.

Jeg er litt usikker på hva mamma vil si... :sjenert:

Hun blir nok glad for å bli bestemor, men samtidig så tror jeg gjerne hun skulle sett at jeg ble ferdig med skolen før vi begynte med familieforøkelse.

Men nå er det jo slik det er, og etter at hun får fordøyd nyheten så tror jeg hun blir veldig glad.

Svigermor er jeg derimot ikke i tvil om kommer til å juble. Hun har vært klar for dette en stund. :ler:

Håper du og frøet har det bra, Vannmelon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vanskelig å holde tett. Samtidig vil jeg jo egentlig ikke fortelle folk det for tidlig. Svigermor er visst innvidd, da. Hun fortalte at det var koselig. Nå har jo hun mange barnebarn fra før av, så tror nok mamma er litt mer i ekstase, som skal bli bestemor for første gang. Rart å tenke på mamma som bestemor. Min bestemor var jo ganske gammel hele tiden, syns jeg.

Skal prøve å ikke slite meg ut, Bippe. Tror jeg kan klare å dra hjemom et par timer i morgen før kveldsmøtet. Har egentlig ikke tid, men skal prøve å prioritere litt søvn. At man skal være så trøtt, da. De andre gravide på jobb sitter og snakker om graviditet og medfølgende gleder og plager, jeg prøver å se uforstående ut...

Nå tror jeg at jeg skal ta en runde til dere og så komme meg tilbake til sofakroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad for Petra Prøvedokke! Hun er jo gravid!!! (Er visst litt på etterskudd her, men...)  :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

jeg bare lurer på når disse symptomene skal dukke opp... når skal jeg bli trøtt, kvalm og få ømme pupper? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bare lurer på når disse symptomene skal dukke opp... når skal jeg bli trøtt, kvalm og få ømme pupper?  :ler:

Har du lyst på ømme pupper og kvalme??? :ler:

Det skjer faktisk mye på få dager så det kan fort endre seg!!! :kose: Men det er jo rart det som skjer.... Helt sykt egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare lurer på når disse symptomene skal dukke opp... når skal jeg bli trøtt, kvalm og få ømme pupper?  :ler:

Jeg er ikke kvalm. Trøtt, derimot. Plutselig en dag blir man det. Ømme pupper er jeg heller ikke veldig plaget av, kjenner de bare en gang i mellom. Kanskje de vokser i rykk og napp??? Er vel ikke alle som får så mange symptomer, tror jeg.

Står til vannmelon????

Det går fint. Nå har vi kjøpt rekkehusleilighet! Litt skremmende, litt mindre penger å rutte med som følge av det, men mest spennende. Blir nok deilig å slippe løpingen opp og ned til tredje etage med barnevogner og sånn.

Hvordan har dere det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega spurte om vi skulle feire med champagne i kveld. "Eh.. Ja, kanskje det. Blir vel etter møtet på jobb, i såfalll..:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...