Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, alle! :klem:

Jeg forstår godt at du ikke skjønner det helt. Det tar gjerne litt tid før sånt synker inn. Og jeg vet ikke hvor godt forberedt du var på resultatet? ;)

Nei, altså, jeg hadde trodd at det skulle ta noen måneder, så kom på en måte litt bardus. Men veldig velkomment, altså. Må bare venne meg til tanken. Også har jeg egentlig ikke noen veldige symptomer, så sjekker stadig etter om mensen har kommet og har lyst til å ta flere tester. Nå må jeg finne ut hva jeg skal gjøre videre. Spises og ikke spises. Legetime. Permisjonssøknader. Fortelle og ikke fortelle. Hm... Mannen er også kjempeglad. Og noen ferier som var planlagt til våren/sommeren må nok utsettes, men det gjør ingenting.

Men.. har hørt at de aller fleste som blir gravide rett etter p-pilleslutt spontanaborterer? Litt redd for det :sjenert:

Mange tanker i Vannmelons lille hode nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. og gratulerer igjen!

Jeg har også hørt at man lett kan abortere hvis man blir gravid rett etter p-pillebruk. Men dette er i følge min gynekolog ikke tilfelle. Jeg spurte hvor lenge jeg bør vente før jeg prøver å bli gravid, han sa at det er ikke noen grunn til å vente.

Og hvis man aborterer uten at det er skjedd en ulykke e.l. er det gjerne fordi det er noe alvorlig galt med barnet, da kan kroppen støte det fra seg.

Ikke bekymr deg for det du. Det går helt sikkert bra.

Må også fortelle deg at en kollega av meg fikk barn her i sommer, uten at hun viste hun var gravid. Ett helt svangerskap uten symtomer.

Kos deg du så lenge du ikke har alle symtomene. Kvalme, oppkast, halsbrann, kramper i leggene, tissing hver halv time, humørsvigninger, syke teite tanker og alt det rare som følger med.

Nå var jeg vel nesten litt stygg nå...?

Med den rette innstillingen kan til og med det å spy hver morgen være moro.

Gleder meg sammen med deg og håpper jeg snart kommer etter.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange tanker i Vannmelons lille hode nå.

Trodde vannmelonhoder var ganske store jeg... :ler:

Men kjenner meg igjen i det du skriver. Er glad, overrasket, skremt, bekymret, lykkelig og masse annet. Alt på en gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vannmelon! Hvordan står det til med den nygravide? Du svever vel kanskje litt på den berømte rosa skyen? :ler:

Vil iallfall ønske deg en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA ER DET JEG SER!?!?!? :overrasket: GRATULERER SÅ MYE!! SÅ FANTASTISK!! : :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:blomst: Kjempeglad på dine vegne! Og så i første pp da!

Ha en super og *gravid* kveld! :klem:

Endret av Netten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cashew - hyggelig med noen nye "fjes" her inne. Tror ikke jeg sa det :)

Takk, Netten. Litt uvirkelig.

Må vel snart få flyttet boka mi, men klarer ikke helt å forestille meg at det er et liv i magen min, så får se om jeg venter til jeg har vært hos legen. Bestille time til uka. Var litt for sent ute til å ringe idag, og har ikke hatt tid tidligere.

Skal ta en dagbokrunde hos dere andre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IdaH, Liljen, Shatika :klem:

Takk, Shatika :)

Skal si ifra, IdaH. Bør vel bare få flyttet den snart. Det gikk bare så fort. Veldig glad for det, da. Nå har det begynt å sige inn hos meg også (ikke bare hos mannen), så nå begynner jeg å glede meg skikkelig. Er kjempetørst, da. Og sukkeroholikeren Vannmelon syns plutselig ikke at godteri og sånn frister lenger. Snodige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske en god helg.

Når jeg var gravid sluttet jeg også å spise snop. Det beste jeg kunne få da var amerikansk grønnsaksblanding med salt.

Man blir ganske rar med barn i magen.

Hils mannen og gratuler han og da.

Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å GU, SÅ FLOTT!!

GRATULERER!!  :)  :)  :)

Takk! :)

Bare innom for å ønske en god helg.

Når jeg var gravid sluttet jeg også å spise snop. Det beste jeg kunne få da var amerikansk grønnsaksblanding med salt.

Man blir ganske rar med barn i magen.

Hils mannen og gratuler han og da.

Stor  :klem: fra meg.

Rar blir man nok. Mannen bare går rundt og lurer på når han skal bli kjeftet huden full for noe han ikke har gjort :ler: Ellers er det mange, rare tanker som svever rundt i hodet mitt. Går fra å glede meg til å syns dette er kjempeskummelt, til å være redd for at det skal gå galt, til å kjenne etter alt som er rart med kroppen min (og sikkert er det fordi jeg kjenner etter) til å glede meg igjen. Snodig. Mannen bare gleder seg, og påpeker stadig vekk at vi skal ha barn.

Hei Vannmelon! Bare innom for å ønske deg en fin lørdagskveld!

:klem:

Takk takk!

Ble en tidlig kveld... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...