Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Vet du når den "grensa" går på for tidlig født.. at de skal kunne gjøre det samme som en som er født til termin?

min kom jo nesten 4 uker for tiden... må jeg da legge til disse 4 ukene jeg også.. eller er det innen for standarden? (dersom du skjønte den.. en som er født i uke 37 er jo til termin.. mitt knirk er jo født 36+4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skjønte plutselig poenget med det, ikke at jeg fikk så god info etter fødselen. Men går seg vel til. Hørte noen som sa at det tok et par år før man var helt ok etter graviditet/keisersnitt :hakeslepp: Skjønner ikke at det kan stemme helt?

Ett par år, kan det være mulig???

Håper ikke det altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søtt :rødme:

De høres ut som to riktig så søte små jenter :)

:jepp:

Vet du når den "grensa" går på for tidlig født.. at de skal kunne gjøre det samme som en som er født til termin?

min kom jo nesten 4 uker for tiden... må jeg da legge til disse 4 ukene jeg også.. eller er det innen for standarden? (dersom du skjønte den.. en som er født i uke 37 er jo til termin.. mitt knirk er jo født 36+4)

Vet ikke helt, men tror den er på tre uker før termin. Mine kom 35+3. Noen tar vel igjen fortere og. Lurer på om en jeg kjenner fikk tre-fire uker før, og at de korrigerte litt der i begynnelsen og. I forhold til mat har de ikke blitt korrigert, bare fysisk utvikling. Du kan jo spørre på helsestasjonen.

Håper du og sjarmtrollene dine har en fantastisk helg :klem:

Takk. Det hadde vi :)

Oppdatert!

Ha en god søndag!! :klem:

Du og. Eller... Det er vel onsdag nå.

:vinke:

:hallo:

Ett par år, kan det være mulig???

Håper ikke det altså...

Nei, ikke jeg heller...

*ute på oppdateringsrunde*

Håper du har det fint, Vannmelon! :klem:

Jeg har det fint. Hvordan står det til med den gravide? Fortsatt så glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig brukt kroppen min. Barselgruppe først. Da går vi alltid tur, og i dag gikk vi vel et par timer. Nå har jeg vært på pilates. Det er fortsatt vanskelig... Kroppen min nekter å trekke inn magen samtidig som beina løftes, skuldrene trekkes ned, bena strekkes mot veggen, hodet andre veien og armene svinger rundt. Det går bare ikke :fnise: Får hjelp da, så kommer seg vel etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff og tøff... Måtte begynne å trene et eller annet, måtte stramme opp muskler, og da kunne jeg jo prøve noe nytt, som jeg kanskje hadde standhaftighet nok til å følge opp.

Men - takk for at du syns jeg er tøff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg. Nå er det kaldt ute, og dermed trekker det langs gulvet i annen etg. Kjennes ut som om det blåser inn under gulvlistene. Hadde noen her til å måle temperaturen i veggen for å sjekke om vi trengte isolasjon, og i tilfelle hvor, men den dagen var det selvfølgelig for varmt til å måle. Så da må vi vente. Får legge noen tepper langs veggene så ikke jentene skal ligge i trekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk ja... Sliter litt med det samme selv men det er fordi vi ikke fyrer på gangen så trekker det ved dørstokken. Noe må en vle ofre for å bo i gamle hus?

Flink du er til å holde deg i form da! GOdt å bevege seg litt.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å trille tur. Her er det mannen som er ute og triller et par timer hver dag, mens jeg slår meg med så ofte jeg har tid. Blir kanskej en tre-fire ganger i uka.

Digger å være ute om høsten! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som er den flinke altså, men ja, vi er ute hver dag. Ca 2 timer. Knerten sover mye bedre ute i vogna enn inne, og vi bor jo i en bygård uten egen hage så vil ikke sette han ute. Og da har det bare blitt en vane at vi er ute og triller.

Hadde vi hatt eget hus ville vi sikkert bare lagt han til å sove ute. Men er jo deilig å få rørt på seg også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så kjedelig med trekke da. Håper dere får gjort noe med det, for man vil jo ikke utsette barna sine for sånne ting nei.

Enn så lenge holder et håndkle langs gulvlista det verste ute, men ser jo ikke så fint ut, da.

Trekk ja... Sliter litt med det samme selv men det er fordi vi ikke fyrer på gangen så trekker det ved dørstokken. Noe må en vle ofre for å bo i gamle hus?

Flink du er til å holde deg i form da! GOdt å bevege seg litt.

God helg! :klem:

God helg du og. Huset her er ikke så gammelt. Fra 78, eller noe, og det som trekker er påbygd i ettertid.

Deilig å trille tur. Her er det mannen som er ute og triller et par timer hver dag, mens jeg slår meg med så ofte jeg har tid. Blir kanskej en tre-fire ganger i uka.

Digger å være ute om høsten! :fryser:

Flinke, dere. Skulle ønske mannen min var glad i å gå tur og. Tror jeg kan telle på en hånd (kanskje to) de gangene vi har trillet tur sammen. Og mange av de gangene har jeg følt at han gjør det av pliktfølelse overfor meg...

Triller dere hver dag? Flere timer hver dag? :overrasket:

Her er vi bare ute kanskje 1-2 ganger i uka for en time eller så :sjenert:

Er ikke ute så ofte vi heller, hadde planer om mer, men med barselgruppa går vi i hvertfall. Frosken er flink, ja.

Mannen som er den flinke altså, men ja, vi er ute hver dag. Ca 2 timer. Knerten sover mye bedre ute i vogna enn inne, og vi bor jo i en bygård uten egen hage så vil ikke sette han ute. Og da har det bare blitt en vane at vi er ute og triller.

Hadde vi hatt eget hus ville vi sikkert bare lagt han til å sove ute. Men er jo deilig å få rørt på seg også da.

Deilig det, ja.

Deilig å få bevege seg litt da, har ambisjoner om å trille en del tur selv, så håper det ikke blir en altfor kald vinter :sjenert:

Nei da. Dette skal bli en perfekt trille-vinter :)

Tror også jeg kommer til å trille hver dag ja. Blir vel kanskje den eneste formen for trim man får den første tiden?

Ja... Hvis du ikke teller med vandring opp og ned i trapper for å bytte bleie hundre ganger om dagen ;)

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...