Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Det er dårlig med bilder av alle tre her i huset og :ler:

Jeg hadde en sånn midlertidig fylling i den tanna så den har gått ut nå i fjor. Rotfylling håper jeg da inderlig ikke :overrasket:

Men jeg fikk fylling fordi det var en sprekk i tanna så aner ikke hvor langt ned denne sprekken går jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av en eller annen grunn er det mest bilder av barna, ja :klø: Kan ikke skjønne hvorfor :fnise:

Takk for lykkeønskninger, Angelou. Går nok fint. Har riktignok blitt forkjøla, så får håpe jeg ikke begynner å hoste eller blir for tett i nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Har meldt meg på til Pilates i kveld, men er forkjøla. Lurer på om det går greit eller ikke? Prøver vel, men med all den pustinga, ser jeg for meg at det er lett å bli svimmel når man er litt tett. Nå ja, kan jo dra likevel. Hvis man har meldt seg på til en time, må man melde seg av igjen senest dagen før, ellers trekker de et halvt klipp fra klippekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene lille vesenet som bor her, har funnet ut at søplebøtta er kjempefin. Hun kommer seg stadig vekk bort dit (ikke vet jeg hvordan, for hun snurrer bare rundt 360 grader når hun ligger på magen) og dytter på søppelbøtta, drar i posen som er oppi, men som likevel henger litt på yttersiden. Skikkelig ramp!

I dag strakk jeg ut hendene til henne og spurte om hun skulle komme til meg. Da spant hun først rundt så hun så meg, fant ut at hun var for langt unna, så rullet seg rundt til ryggen i retning meg, og slo selvfølgelig hodet i gulvet i iveren. Stakkars liten... Søsteren på sin side drev også og rullet, og fikk tredd nakken over babygymmen. Var visst ikke noe godt det heller... (Vi har en sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Mini er besatt av plastposer og skittentøyskurver. Hvis han får komme nær nok skittentøyskurven så slikker, spiser og klapper han gladelig i vei i 10 minutter ;)

Har dere to babygym dere eller deler de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jammen rare og søte når de er så små!

Absolutt! :)

Mini er besatt av plastposer og skittentøyskurver. Hvis han får komme nær nok skittentøyskurven så slikker, spiser og klapper han gladelig i vei i 10 minutter ;)

Har dere to babygym dere eller deler de?

Lurer på hva det er med sånne ting? Alt skal utforskes...

Vi har en babygym. De delte en periode. Nå deler de ved at en (eller begge) er på utsiden og den andre på innsiden... Er ikke så glade i å ligge på ryggen inni lenger, mye mer spennende å ligge på magen. Ellers har jeg en hjemmelaget babygym i lekegrinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastposer og skittentøyskurver er en ting da, de siste to kveldene har han lagt merke til håndtakene på skapdørene på badet (han ligger på gulvet). I går fikk han tak i en av de og dro til og opp kom jo selvfølgelig døren. Heldigvis gikk den rett over hodet på han ellers kunne det endt med en kjempesmell :ler:

Har du hjemmelaget babygym? Hva er det lagd av da? :)

Du har lekegrind ja? Hvilken type har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hjemmelagde er lagd av hyssing festet på tvers av lekegrinda og plastlokk/leker hengende ned. Lekegrinda har vi kjøpt av noen andre tvillingforeldre. Ble spesiallaget for dem. Er kjempestor - 1,60*1,60 eller noe. God plass til både jentene og meg, i hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt :) Men de er mest interessert i å ligge på magen nå, og i å utforske det de måtte finne i en 360-graders omkrets rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på Pilates. En "ordentlig time" denne gangen (ikke intro). Det er vanskelig! Man skal tenke på å puste riktig, ha bekkenet på riktig sted, magen på riktig sted, skuldrene på riktig sted... Og husker man en ting, kan man være sikker på å glemme en annen ting. Og først når de kommer og hjelper, kjenner man hvordan det egentlig skal være, for så å ikke få det til etterpå. Går seg vel til etter noen ganger, får jeg håpe.

Forresten fikk jeg vondt i keisersnittet (hvis jeg kan si det på den måten) på siste øvelse. Tydelig en øvelse som tok langt nede. Det var ikke noe sånn sliten-i-musklene-vondt, men annerledes. Droppet halvparten av det, jeg. Får ta det rolig, og så blir det vel bra etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du får ta det rolig ja :)

Prøver :) Men ikke fullt så rolig som jeg har tatt det en stund...

Moro å lese om jentene og alt det rare de finner på :):) ha en fin dag :klemmer:

:klem:

Høres ikke bra ut at du fikk vondt i såret. Skjønner da at de ikke anbefaler hardtrening før det har gått 4-6 måneder ja.

Ja, skjønte plutselig poenget med det, ikke at jeg fikk så god info etter fødselen. Men går seg vel til. Hørte noen som sa at det tok et par år før man var helt ok etter graviditet/keisersnitt :hakeslepp: Skjønner ikke at det kan stemme helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går strakk jentene seg etter hverandre for første gang, der de satt på fanget til meg og mannen på helsestasjonen :rødme:

Var seksmånederskontroll, og nå har, i følge legen, jentene tatt igjen de fem ukene de liksom skulle vært inni magen, og er på samme nivå som en på seks måneder som er født til termin. (Det ble en grusomt lang og komplisert setning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...