Mrs N Skrevet 16. oktober 2007 #2161 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så merkelig at vaksinesystemet er så forskjellig fra land til land, spesielt EØS-land liksom. Forrige gang vi tok vaksinen så fikk han et lite sår på ene låret (to sprøyter i hvert lår), men det er første gang det skjedde. Hvor store er jentene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2162 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, skulle tro de hadde omtrent samme vaksinasjonsprogram. Nå er TV1 6430 g, 63 cm og 41,5 cm rundt hodet. TV2 er 7400 g, 65 cm og 42,8 cm rundt hodet. Litt rart at TV2 er størst rundt hodet, for det ser ut som om hun andre har større hode enn søsteren sin. Håper bare de ikke arver hodestr av farmoren sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2163 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er jo bare to uker til vi skal på seksmånederskontroll, ser jeg. 1.11... Den stemmer da bedre overens med alderen enn denne gangen, men kort tid i mellom. Da er det lege igjen. Liker ikke helsestasjonslegen... Før det skal jeg fylle ut et skjema på hvert av barna i forhold til kommunikasjon, motorikk og sånn. Ser de klarer mye av det, så ligger nok greit an i forhold til jevnaldrende, selv om de er født litt tidlig. Har tatt godt igjen på de fleste punkter. Får fylle ut et par dager før vi skal på helsestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2164 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det var jo nesten litt trist... Skulle inn på mine meldinger, og trykket tilfeldigvis på linken vedsidenav, den som heter "mine venner". "Ingen venner å vise", sto det. Jaja.. De har vel gjemt seg, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2165 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hm... I dag ender jeg visst opp her inne hele tiden, enda jeg har et hus å vaske, fortrinnsvis mens jentene sover. Kanskje derfor? Jeg vil vel ikke akkurat karakterisere meg som en god husmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. oktober 2007 #2166 Del Skrevet 16. oktober 2007 Idag har jeg faktisk hatt det omvendt... Tittet innom her som vanlig, men fått vasket masse på kjøkkenet... Og ryddet i lekekassene jeg hadde fremme på søndag. Nå bør jeg vel gå løs på boden for å klare å få lekekassene inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. oktober 2007 #2167 Del Skrevet 16. oktober 2007 Av og til lønner det seg å slå av Internett når man skal vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. oktober 2007 #2168 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Men det er jo så lett å slå det på igjen. Endret 16. oktober 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2007 #2169 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare innom og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2170 Del Skrevet 17. oktober 2007 Idag har jeg faktisk hatt det omvendt... Tittet innom her som vanlig, men fått vasket masse på kjøkkenet... Og ryddet i lekekassene jeg hadde fremme på søndag. Nå bør jeg vel gå løs på boden for å klare å få lekekassene inn igjen Du kan godt komme hit og ta litt også Av og til lønner det seg å slå av Internett når man skal vaske Ja, det gjør det nok Men det er jo så lett å slå det på igjen. Bare innom og oppdaterer meg Koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2171 Del Skrevet 17. oktober 2007 I dag tidlig var jeg litt trøtt, tror jeg. Skiftet bleie på en av jentene, da jeg plutselig oppdaget noe som liknet et myggestikk på låret. Sto og lurte fælt på det der, for hva slags kryp var det som kunne ha forvillet seg under dyna og pysjen og laget det stikket? Så slo det meg plutselig at vi var jo på helsestasjonen og tok vaksiner i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2172 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har vi vært ute og gått tur sammen med barselgruppa. Skikkelig deilig høstvær, så fin tur Og en kaffe underveis. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2007 #2173 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det går an å gå tur når det er så fint vær ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. oktober 2007 #2174 Del Skrevet 17. oktober 2007 I dag tidlig var jeg litt trøtt, tror jeg. Skiftet bleie på en av jentene, da jeg plutselig oppdaget noe som liknet et myggestikk på låret. Sto og lurte fælt på det der, for hva slags kryp var det som kunne ha forvillet seg under dyna og pysjen og laget det stikket? Så slo det meg plutselig at vi var jo på helsestasjonen og tok vaksiner i går Jeg syns du gjør en fantastisk jobb med jentene. Ha en flott dag, vennen store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 #2175 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg blir så lettet når andre forteller sånne historier også. Jeg hadde heller ingen venner... For du må nemlig legge de til selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. oktober 2007 #2176 Del Skrevet 17. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2177 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg syns du gjør en fantastisk jobb med jentene. Ha en flott dag, vennen store Takk! Håper du og hadde en fin dag. Stor til deg. Jeg blir så lettet når andre forteller sånne historier også. Jeg hadde heller ingen venner... For du må nemlig legge de til selv Hehe. Det er flere av oss som ikke alltid er helt med her i verden, altså? Godt å høre Hvordan legger man til venner, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2178 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har jeg og mamma vært på lagersalg. Var ikke så mye der, egentlig, var bedre sist gang (men da visste vi ikke om det ble jenter eller gutter), men det ble da noen bodyer, pysjer og strømpebukser. Etterpå var vi innom en butikk i Oslo (Exit), og der ble det flere bodyer. Bl. a to som det står "Syns du jeg er søt?" på forsiden, og "vent til du ser mammaen min" på baksiden (eller noe lignende), og to som det står "det startet med et kyss" på forsiden, og "og se, her er jeg" på baksiden Fant også to bodyer i ull, men leter litt etter ullbodyer med farge. Har funnet ullklær på en butikk, men de var så stive, så leter videre. Får ta en tur på babyshop i morgen. Er rett vedsidenav et pilatesstudio jeg har tenkt å ta en prøvetime på. Etter handleturen var jeg en tur hos mamma (pappa er bortreist en stund) og vi hadde en skikkelig jenteprat. Koselig, det! Var hjemme litt over elleve, og jammen har ikke mannen lagt seg. Tror jeg... Han er i hvertfall ikke i noen av rommene i huset jeg har vært i, og de eneste jeg ikke har vært innom er soverommet og rommet til jentene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. oktober 2007 #2179 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du kan jo evt farge ullklærne da, dersom du ikke vil ha dem i den fargen de har i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #2180 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå har jeg to ullbodyer og en ullstrømpebukse til hver av jentene, så det er en start. Ikke kjempekaldt enda heller. Men atter en gang er kontoen min nesten tom før måneden har begynt. Og neste måned blir ikke noe bedre, for da går studielånet. Selv om jeg godt kunne tenke meg å jobbe redusert når jeg kommer tilbake på jobb, spørs det vel om ikke det å tjene 100 prosent veier opp. Så får jeg heller se an etter en evt nestemann. Har vært på prøvetime på pilates. Var bare meg der... Men det gjorde igrunn ingenting, for fikk jo privattime da, jo, med god innføring i alt. Jentene ble ganske grinete etterhvert, de som pleier å ha det greit på gulvet, men innså litt sent at de nok var trøtte. Uansett - tror jeg skal kjøpe meg et klippekort der og ta en gang i uka. Eier jo ikke mage- og ryggmuskler, og nå kjenner jeg at de er godt brukt, selv om jeg ikke ble kjempesliten. Ikke hundre sit-ups etterhverandre, men heller litt variert og greit. Og så får jeg passe på å gå tur ellers for å trene litt kondisjon. Rumpe og bakside lår blir jo også godt trent av å skyve 30-40 kg foran seg (særlig opp bakker), og armmuskler får man av å løfte barn, så da er den saken grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå