Frida Frosk Skrevet 1. oktober 2007 #2101 Del Skrevet 1. oktober 2007 :rødme: Morslykken er virkelig ikke oppskrytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. oktober 2007 #2102 Del Skrevet 1. oktober 2007 Åh, som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. oktober 2007 #2103 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. oktober 2007 #2104 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gleder meg jeg også altså :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2105 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jentekveld i kveld Mannen er henvist til legging av barn, data og tv, som heldigvis er et annet sted enn stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. oktober 2007 #2106 Del Skrevet 4. oktober 2007 Innom og titter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 #2107 Del Skrevet 4. oktober 2007 Håper du koste deg masse på jentekveld igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2108 Del Skrevet 4. oktober 2007 Eeyore og Smile Koste meg på jentekveld, ja Fint det, å møtes innimellom. Skal prøve å få til noe fast, for er så vanskelig å treffes. Syklubb uten syting I kveld er det restaurant og kino med mannen. Mamma og pappa skal sitte barnevakt. Blir koselig! Egentlig har de hatt en del barnevakt, når jeg tenker meg om, særlig hun ene, men det er jo fordi vi har vært en del på sykehus. Og i bryllup og 30-årsdag. Går vel greit, får jeg anta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2109 Del Skrevet 5. oktober 2007 Veldig deilig med en tur ut! Middag og kino (Chuck og Larry). Morsom film! Og fint med en kveld med bare meg og mannen. Man blir jo nyforelska igjen :rødme: Jeg lurer veldig på om ei venninne er gravid igjen (har en på litt over et år). Hun så så veldig sånn ut - hele framtoninga, på en måte. Mannen spurte meg om det samme, så da går jeg vel egentlig bare og venter på å få beskjed om en ny lekekamerat til mine to jenter... Får se, da, om jeg har rett, og får vite noe i løpet av de tre neste månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2110 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde jentene i poser for første gang i dag. Hun ene så ut til å trives oppi der, hun andre likte det ikke noe særlig. Hendene satt jo fast, jo... Dårlig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. oktober 2007 #2111 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så koselig med en kjærestekveld da, man trenger jo det innimellom også :rødme: Og tror nok ikke de har vondt av å ha litt barnevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2112 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei, en gang i mellom går det nok helt greit. Kjekt for dem å vite at andre kan være der for dem og. Ellers skal vi få det gøy etterhvert (selv om vi selvfølgelig er de viktigste omsorgspersonene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2113 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hm... Har aldri sett på prisen på MME før, bare kjøpt. I dag så jeg på prisen - 93 kroner pr pakke. De varer ikke så lenge. Snakker om at det er billigere med små barn for de som ammer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. oktober 2007 #2114 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har heller aldri sett på prisen på MME, og vi bruker endel her i huset pga lite melk Og poser?? Plastposer da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2115 Del Skrevet 5. oktober 2007 Plastposer? Hvis du sikter til at jeg hadde jentene i poser, så var det nok dunposer Syns jeg ser jeg pakke jentene ned i hver sin Rimi-pose og vandre avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. oktober 2007 #2116 Del Skrevet 5. oktober 2007 Først så jeg for meg deg med en jente sittende i hver sin rimi pose, lettere forvirret over hvorfor de satt i den trange hvite greia Helt til jeg skjønte hva du mente! Vi pleide nemlig å gjøre det med kattene, kanskje derfor jeg fikk det bildet i hodet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. oktober 2007 #2117 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva skal man med sjal eller Mei Tai til så lenge det finnes bæreposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. oktober 2007 #2118 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. oktober 2007 #2119 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei hei Min lille nevø på snart 1, ligger og i pose. Helt fantastiske greier, og de har virkeli fått ett nytt liv. Han likte det ikke til å begynne med, men nå går det som en lek Prisene på mme er råådyrt!! Har kjøpt det noen ganger for søsteren min, og har alltid fått sjokk Ha en flott helg, kos deg med jentene og mannen din. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. oktober 2007 #2120 Del Skrevet 6. oktober 2007 rart at mme skal være så dyrt ja. Fikk beskjed om at vi i allefall ikke måtte kjøpe det på apoteket, for der var det mye dyrere enn i butikken. Forhåpenligvis trenger vi ikke mer enn den ene pakka vi har kjøpt da, men det vet man jo aldri. (er jo ikke så lett å få ut nok av puppen når man er litt liten og litt slapp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå