Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Vaske vinduer ja :sjenert: Jeg må bygge provisorisk stilase for å vaske dem på utsiden, og det blir jo aldri gjort.. Sambo prioriterer ikke det lissom... Så vi senker heller liftgardinene og later som ingenting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom omtrent halvveis i vindusvaskingen. Håper på bra vær etter barselgruppeturen jeg skal på i morgen, eller på lørdag sånn at jeg får vasket ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduene må jeg også få vasket før vinteren ja.

Får ta det en helg, for da er jo mannen også hjemme og kan ta seg av lille snupp hvis hun ikke vil sove.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er :klemmer:

Takk :)

Vinduene må jeg også få vasket før vinteren ja.

Får ta det en helg, for da er jo mannen også hjemme og kan ta seg av lille snupp hvis hun ikke vil sove.

God helg :)

I lige måde! Så forresten bilde i avisa :)

Da har vi vært på trilletur med barselgruppa. Kjempekoselig. Men det ristet godt innover i marka - var nygrusa. Stakkars små som lå i vognene. Må si jeg blir litt irritert, da. Var mange eldre på en kafe der inne, og selvfølgelig skulle de se. Ørten mennesker oppi vogna mens barna mine fikk mat (mater de med flaske mens de ligger i baggene når vi er på tur). Ga seg ikke da de begynte å gråte heller, og så er ikke jeg så flink til å si ifra. Argh. Men neste gang... Greit at det er koselig at de vil se og syns barna er søte og sånn, men det er lov å ta litt hensyn!

Utover det hadde vi en kjempetur. Gikk vel omtrent en mil i strålende sol. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de fem måneder allerede? :dåne:

Hvor blir tiden av?

Skjønner godt du blir irritert over ukjente folk som skal glo ned i vogna. Det hadde jeg også blitt frustrert over, men i likhet med deg hadde jeg hatt vansker med å si i fra.

Men jeg regner med at det er noe man lærer etter hvert. Det er iallfall lov å håpe.. :ler:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

I lige måde! Så forresten bilde i avisa :)

Da har vi vært på trilletur med barselgruppa. Kjempekoselig. Men det ristet godt innover i marka - var nygrusa. Stakkars små som lå i vognene. Må si jeg blir litt irritert, da. Var mange eldre på en kafe der inne, og selvfølgelig skulle de se. Ørten mennesker oppi vogna mens barna mine fikk mat (mater de med flaske mens de ligger i baggene når vi er på tur). Ga seg ikke da de begynte å gråte heller, og så er ikke jeg så flink til å si ifra. Argh. Men neste gang... Greit at det er koselig at de vil se og syns barna er søte og sånn, men det er lov å ta litt hensyn!

Utover det hadde vi en kjempetur. Gikk vel omtrent en mil i strålende sol. Deilig.

Måtte jo ha inn skrytebilde i avisen :fnise:

Koselig med trilletur da, men skjønner at du ble irritert på alle som skulle se ja. Har ikke vært borti det enda jeg, så vet ikke hvordan jeg ville taklet det heller. Men vi får vel bare være flinke til å si fra :klemmer:

Og hvis min lille snupp fortsetter å legge på seg i det tempoet hun gjør, så er det ikke lenge før hun har tatt igjen tvillingene dine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de fem måneder allerede? :dåne:

Hvor blir tiden av?

Skjønner godt du blir irritert over ukjente folk som skal glo ned i vogna. Det hadde jeg også blitt frustrert over, men i likhet med deg hadde jeg hatt vansker med å si i fra.

Men jeg regner med at det er noe man lærer etter hvert. Det er iallfall lov å håpe.. :ler:

Ha en fin helg!

Noe av problemet er at de ikke bare glor, men også skal ta på. Spør de først, er det nå en ting...

Fem måneder, ja. Tiden går fort! Før du vet ordet av det er din mageboer også fem måneder :)

Ha en god helg du og, Bippe-vennen.

Måtte jo ha inn skrytebilde i avisen :fnise:

Koselig med trilletur da, men skjønner at du ble irritert på alle som skulle se ja. Har ikke vært borti det enda jeg, så vet ikke hvordan jeg ville taklet det heller. Men vi får vel bare være flinke til å si fra :klemmer:

Og hvis min lille snupp fortsetter å legge på seg i det tempoet hun gjør, så er det ikke lenge før hun har tatt igjen tvillingene dine :fnise:

Tror folk syns at tvillinger er enda mer allemannseie enn enlinger... Men det kommer nok. På en måte koselig, men kommer an på hvordan de turer frem.

Hun legger godt på seg, ja :) Koselig med runde babyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som det regner. Og jeg som skulle vaske ferdig vinduene mine i helga. Nå ja, får ta det en annen gang. Må uansett rydde her, for får besøk i morgen, så har da nok å gjøre.

Våknet halv åtte av at jeg syns jeg hørte våkne-grynting fra jentene. Lagde mat til dem, fant fram vitaminer og andre ting vi må dytte i dem morgen og kveld, og de sover enda, de. Godt sovehjerte. Så da sitter jeg nå her. Men får vel ta dem opp etterhvert - det begynner å bli vel lenge siden de spiste sist.

Etterpå i dag skal vi til mamma og pappa og spise mammas kjøttsuppe. Det må være verdens beste, og er en av de beste tingene ved høsten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg våkner av våkne-grynting på natta også, men det kan faktisk gå opptil 1 time før hun er ordentlig våken :fnise:

Kos dere med kjøttsuppe, det er det lenge siden jeg har spist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snuppa mi kan også grynte en liten evighet før hun våkner :ler:

tenk at jentene dine er 5 måneder allerede. helt utrolig hvor fort tiden går. lillesnuppa mi var jo tre måneder forrige mandag. vips har vi ettåringer løpene runt :ler:

håper du har hatt en fin fin søndag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en bedre måte å starte dagen på enn å gå inn på rommet til to små, skjønne jenter som stråler mot deg og blir så ivrige at de nesten ikke vet hvor de skal gjøre av seg når de ser det?

Sukk... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...