Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: 100 sider!

God tur til Vannmelonfamilien. Vi feirer i boka di mens du er borte vi. :)

Skrevet

:juhu: 100 sider :juhu:

:danser::skaal::hoppe::duskedame::tommelsmil::smilyblomst:

og riktig god tur. Kos dere masse

:klemmer:

Skrevet

100 sider! :hoppe: :hoppe:

Når du kommer tilbake; vi diskuterer barnas utvikling i dagboka mi, og jeg lurte på om tvillingene utvikler seg likt?

Skrevet

Så artig at de er eneggede da.

Og ikke minst så godt at det gikk bra!

Skrevet

:danser: Vil også være med på festen! :danser:

:skaal::duskedame::roser::duskedame::skaal:

Kos dere på tur :klem:

Skrevet

Hehey - 100 sider! :danse::5::gratulerer::danser: :juhu: :sjokolade:

Godt dere har hatt vett på å ha fest her inne uten meg :)

Hjemme igjen. Hatt det kjempefint! Med den lille ferien vår kom finværet, så vi har kost oss ute hver dag. Gikk tur en dag (bl.a. opp en bakke som ga meg melkesyre i beina) og ellers tok vi livet veldig med ro.

Jentene, og særlig hun ene, har funnet ut at hun har hender denne uka. Og to, til og med! Fantastisk! De er fine, altså. Og så har de begynt å få tak i ting (når de ligger på ryggen) og leke med dem - bytte hånd og sånn. Har noen blomster fra en eller annen prøvepakke som er kjempefine. Vi har forresten overvært deres første søskenkrangel. Tv 1 lå og lekte med en av disse blomstene, og tv 2 tok tak i den. Hyl og skrik, og mamma som filmet :fnise: Etterpå tok Tv 2 blomsten fra tv1. Da hadde jeg skrudd av kamera. Litt kjedelig. Men nå vet vi hva vi har i vente. Tror ikke det er så lenge før de finner ut av hvordan de putter smokken i munnen heller. De får den i nærheten av munnen noen ganger, men gjerne inn feil vei eller suttedelen av den bøyer seg eller noe.

Skrevet (endret)

Å, nå bare gleder jeg meg til det blir min tur :rødme:

Endret av Eeyore
Skrevet
Vi har forresten overvært deres første søskenkrangel. Tv 1 lå og lekte med en av disse blomstene, og tv 2 tok tak i den. Hyl og skrik, og mamma som filmet :fnise: Etterpå tok Tv 2 blomsten fra tv1. Da hadde jeg skrudd av kamera.

Jeg må bare si at jeg leste en smule kjapt første gang jeg så dette innlegget. Jeg leste ikke så nøye med en gang, for jeg oppdaget fort at det sto noe om TV2 (dvs. tv-kanalen) der. Da ble jeg nysgjerrig og leste kun fra der du skrev om at tv2 tok tak i en av blomstene og at det derfor ble hyl og skrik. Jeg ble mildt sagt :overrasket: over det jeg leste, men så gikk det opp for meg at det kunne jo ikke være riktig. Etter jeg hadde lest innlegget fra starten av, ble jeg rimelig oppgitt over meg selv.. :hoho:

Skrevet

Jeg vil også være med på 100-siders festen!! :blomst::danser:

Så ufattelig deilig det må være å tenke på at alt som kunne gå galt med fødselen og tvillingen, faktisk ikke skjedde!! Og heldigvis for dere, sier jeg bare, at dere ikke visste noe om dette før nå i etterkant... :sjenert:

:klem:

Skrevet
:ler: Tror jeg går for tvillinger neste gang. Høres utrolig morsomt ut. :)
Skrevet
Så søtt! :hjerter:

:jepp:

Å, nå bare gleder jeg meg til det blir min tur :rødme:

Bare å glede seg. Kjempekoselig!

Jeg må bare si at jeg leste en smule kjapt første gang jeg så dette innlegget. Jeg leste ikke så nøye med en gang, for jeg oppdaget fort at det sto noe om TV2 (dvs. tv-kanalen) der. Da ble jeg nysgjerrig og leste kun fra der du skrev om at tv2 tok tak i en av blomstene og at det derfor ble hyl og skrik. Jeg ble mildt sagt :overrasket: over det jeg leste, men så gikk det opp for meg at det kunne jo ikke være riktig. Etter jeg hadde lest innlegget fra starten av, ble jeg rimelig oppgitt over meg selv.. :hoho:

:ler:

Jeg vil også være med på 100-siders festen!! :blomst::danser:

Så ufattelig deilig det må være å tenke på at alt som kunne gå galt med fødselen og tvillingen, faktisk ikke skjedde!! Og heldigvis for dere, sier jeg bare, at dere ikke visste noe om dette før nå i etterkant... :sjenert:

:klem:

Ja, godt å ikke vite før nå, nå er vi bare glade! To nydelige jenter har vi fått!

:ler: Tror jeg går for tvillinger neste gang. Høres utrolig morsomt ut. :)

Gjør det - det er kjempegøy. Men gå for noen som er så snille som våre. Stort sett bare smil.

Skrevet

Tror jeg skal legge meg snart, så får bli dagbokrunde en annen dag. En stund siden nå...

I dag var jeg på besøk hos en gammel dame jeg kjenner - til stor glede. I morgen er det helsestasjonbesøk igjen. Barselgruppe denne gangen. Blir gøy å veie dem og se hvor tunge de er nå. Har pakket bort siste rest av klær i str 56. Nå er det 62 og 68 som ligger framme. På onsdag er jentene fire måneder. Tida går så fort!

Skrevet

4 måneder allerede! :overrasket:

Skal du begynne med litt grøt eller most frukt nå som de blir 4 måneder eller skal du vente litt til?

Skrevet

Å, så bra at alt gikk bra med tvillingene - og enda greit å få vite det i etterkant så du slapp bekymringene under svangerskapet.

Tiden flyr du, tenk at de har blitt fire måneder :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...