Gå til innhold

Ismaskin og høyde på bolle


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Mange av trådene her inne har fått meg til å tenke på å gå til anskaffelse av en ismaskin.

Problemet er at jeg bare har en liten fryseboks i kjøleskapet. Den er bare 14 cm høy. Finnes det ismaskiner som har så lave boller?

Hvor høy er bollene deres? Hvis noen har en som er lav nok, hadde jeg satt pris på å få opplysninger om merke/modell.

Endret av Sabine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Dytter litt på denne i håp om at noen som har ismaskin kan måle høyden på den bollen som må legges i fryseren. De har ikke så godt utvalg her hvor jeg bor, så jeg må sannsynligvis bestille over nettet. Den eneste jeg har funnet høyden på så langt er 15 cm, akkurat for høy. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 15-16 cm, tror dessverre du vil få problemer med å finne noen som er lavere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ok, da vet jeg at jeg bør la drømmen om ismaskin ligge til jeg får nytt kombiskap. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Ismaskinen min har bare at fryseelement som tas ut og legges i fryseren, og den er ikke mere enn rundt 5-7 cm høy. Det er en Philips, men den begynner å bli ganske gammel så jeg vet ikke om den er i salg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Vi har også en Philips HR2304, med fryseelement som kan legges i fryseren. Hvis du går inn på http://www.clasohlson.no/ og søker på "iskremmaskin" så får du den opp der. Koster 598, og man kan få kjøpe ekstra element til 298,- om man ønsker det. Vi er fornøyd med vår maskin i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...