Gå til innhold

Ufattelig barnselig oppførsel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

;) Nei ..desverre har prøvd opp til flere ganger å rekke uten en hånd.. Har fått kappa av den handa flere ganger-bare spydige og lite hyggelige komentarer..

:klem: Bire

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, er ikke alltid like lett med søsken... Har heldigvis ingen problemer med foreldrene mine og de favoriserer ingen. Men d** lei min søster for tida. Nå er det lenge til bryllupet, så kan hende det ordner seg innen den tid. (Det pleier stort sett å gjøre det fordi jeg ikke gidder å ta krangelen...)

Nå hørtes din søster verre ut enn min. Men det er dine foreldres tap.

Du får bare prøve å svelge det, og ha den fantastiske dagen dere har fortjent.

Skrevet

Huff, stakkar deg som har et vanskelig forhold til søsteren din.

Imidlertid kan det kanskje være lurt å tenke seg et annet perspektiv, dersom min søster ikke hadde invitert meg til bryllupet sitt, og alle alle andre i familien var invitert, da hadde jeg nok blitt veldig såret over at foreldrene mine hadde gått. Du setter jo foreldrene dine i en veldig vanskelig situasjon, de må jo på en måte "velge" datter..

Jeg ville ha satt meg ned med foreldrene mine og snakket ut om hvordan dette oppleves av deg, og for dem, og så kanskje dere kan bli enige om noe. De har jo helt sikkert lyst å dele dagen din egentlig.

Jeg vet ikke hvor store problemer du og søsterene din har hatt.. men kunne det ikke være en mulighet å be henne, samtidig som du gjør henne klar over hvordan du føler det? Da kan jo hun velge å la være å komme, og foreldrene dine kan gå med god samvittighet. Og hvis hun likevel kommer, la henne være der, ikke bruk oppmerksomheten din på henne, og si fra at du ikke ønsker noen tale e.l. fra hennes side. Det kan jo være at du senere i livet angrer på at du lukket henne ute fra en stor dag for deg og familien din.

Men som sagt.. jeg vet jo ikke noe om deres problemer. Jeg syns bare du må tenke på hva som er best for deg i lengden.. og det kan jo muligens også være å ha foreldrene dine der, og kanskje også søsteren..

En åpen samtale med de involverte kan iallfall ofte lønne seg..

Lykke til!!! :klem:

Skrevet

:forvirret: Takk for de fine løsningene dere kommer med.

De hadde sikkert virket i en "Normal" familie men desverre ikke min.

Vi er fire jenter(damer)det har egentlig aldri vært noe godt sammhold mellom oss,kansje fordi min mor aldri hadde tid til andre en lille søster.(vi følte det vel slikt)Jeg og min nest eldste søster har vokst opp på internat skole.

Min nest eldste søster har ikke lenger kontakt med min mor og far.Det kan jo også beskrive min mor litt,ikke helt god ..he he..

Men jeg føler likevel at jeg vill at de skal være med på den store dagen min.

Jeg kan kansje prøve en gang til snakke med dem,men er vel egentlig nyttes løst.

:klem: Bire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...