Gå til innhold

Natte-søvn


liv

Anbefalte innlegg

Jeg sliter skikkelig med å få sove om natta... Det er varmt, klamt og jeg våkner av alle små lyder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sovner med en gang hodet treffer puta omtrent. Så lenge vi har vinduet helt oppe så går det greit ang varme. Er som regel oppe en gang i løpet av natta for å gå på do, en sjelden gang to ganger. Men så klarer jeg ikke å sove lenge om morgenen, med det resultatet at jeg må ta igjen i løpet av dagen.

Så jeg skal ikke klage, håper bare det fortsetter sånn en god stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss vifte til soverommet vi, for min kjære ligger og kaster seg rudnt når det blir for varmt, og da får jeg hvertfall IKKE sove... Ellers merker jeg at jeg våkner mye lettere av lyder og annet nå enn før, pluss atd et til tider gjør vondt å snu seg pga bekkenet, og davåkner jeg også. Så jeg kan vel ikke akkurat skryte av verdens beste nattesøvn nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover greit nok, men våkner hver gang jeg må snu meg. Sover kun på sidene, og bekkenet stivner litt mellom hver snuing. Det er en smule tyngre enn jeg er vant til å ta med magen også ;)

Klarer ikke sove så lenge om morgen da, så jeg blir ganske trøtt utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanskelig for å sovne, og sover veldig lett, våkner lett og drømmer mye...

Går utover energien resten av dagen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke sist gang jeg hadde en god natts søvn...

Finner ingen behagelig sovestilling, jeg svetter som en gris, og jeg er så vár for lyder at det irriterer vettet av meg bare min kjære puster rolig på siden av meg :forvirret:

Så gjesterommet er blitt en god venn + jeg ligger og dormer til 10.30-11 tiden uten dårlig samvittighet...

Men må si jeg gleder meg til knøttet kommer ut ja :)

(tror neste gang at jeg vil være gravid om vinteren ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VI kjøpte en flyttbar air condition vi. JEg forlangte det skulle jeg overleve sommeren. OG DEN HAR VÆRT NYTTIG!!!!

Derimot på jobben sitter jeg på et kontor i solsteken og kjenner kroppen hovner opp. I dag var det akkurat 30 grader på kontoret. BLI GRÅVÆR SNART DA SIER BARE JEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her er det sjelden en god natts søvn. :forvirret:

Varmen nå for tida er jo mye av grunnen. Vi har vifte på men det er ca 25-30 varmegrader i leiligheten vår non stop for tida. :sur:

Dessuten våkner jeg av at jeg må på do hele tida. Våkner også ofte av at jeg ligger vondt p.g.a. bekkenet.

Men jeg får vel bare være tålmodig og vente på dårlig vær! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, selvfølgelig fikk jeg en dårlig natt etter å ha sagt at det går greit :roll:

Jeg hadde mareritt 2 ganger rett etter hverandre i natt (om spøkelser :ler: ), torde ikke gå på do selv om blæra var full (hehe, litt satt ut fra drømmeland ja!). Måtte bare ligge inntil sambo og konsentrere meg om å IKKE tenke på spøkelser (herregud, her er vi 3 år igjen ja). Når det endelig gikk over så var det for varmt til at jeg fikk sove, og hele kroppen var urolig. Så 5 timers søvn har jeg hatt tilsammen i natt (er ikke vant til det jeg). Tenker jeg merker den utover dagen - som for øvrig visstnok skal bli varmere enn gårsdagen :sur:

Endret av Windy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vifte på soverommet, men det hjelper ikke på langt nær nok for meg....og så er det de evindelige tisse-turene...sukk.

Og i natt, når jeg åpnet badedøren...i halvørska trøtt og kokt...så spratt det en liten frosk rundt der inne. Kan tro jeg hylte, hehe. Ikke det at jeg er redd frosker, men det var litt uventet selskap på do liksom..

Og så kan jeg heller ikke sove utover formiddagen siden jr aldeles ikke er trøtt etter 07.

Om jeg gleder meg til jeg er ferdig?JA !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Alt for varmt! Når jeg endelig sovner så er jeg urolig. Når jeg våkner har jeg vondt i hodet.. Gleder meg til det blir kjøligere om natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vifte på soverommet, men det hjelper ikke på langt nær nok for meg....og så er det de evindelige tisse-turene...sukk.

Og i natt, når jeg åpnet badedøren...i halvørska trøtt og kokt...så spratt det en liten frosk rundt der inne. Kan tro jeg hylte, hehe. Ikke det at jeg er redd frosker, men det var litt uventet selskap på do liksom..

Og så kan jeg heller ikke sove utover formiddagen siden jr aldeles ikke er trøtt etter 07.

Om jeg gleder meg til jeg er ferdig?JA !!

Frost? Hvor i verden bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ler, jeg bor i enebolig landlig i hedmark. så landlig at veranda døren står oppe om natten, og med huset fullt av katter antar jeg at froske-liten fikk "hjelp" til å komme inn og siden rømte fra kattene innendørs. kan ikke se annen mulighet., hehe.

men fader som jeg skvatt ja...tror jeg lettet minst en cm fra gulvet til tross for øket tyngdekraft mellom meg og moder jord, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nattesøvnen har heilt klart vore bedre før. Men eg skal ikkje klaga. Eg søv lett, og må ofte på do. Men elles er det greit.

I natt har eg hatt ei lang og våken "kjipa-natt," for det har vore så fælt torevêr her. Og i tillegg var det fyrste natta i gjestesenga til svigers, så det var litt skummelt. Har frå eg var lita alltid vore livredd lyn og torden, men har klart å kurera meg sjølv litt og litt, men i natt var det fælt skummelt igjen. Tok eit godt tak rundt kjære som berre ville sove fordi han skulle opp tidleg, på jobb i dag, stakkar. Men han fekk då trøsta meg litt og passa på meg til det verste var over. Så eg sovna då etter ein time, trur eg.

Men som sagt, eg skal ikkje klaga for masse, for då kan det jo gå "troll i ord." Men kan jo ikkje la vera å klaga heller, for då blir det jo berre verre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove, nei!!!

Ikke spesielt godt for tiden.

* Det er varmt!! Selv i natt som gradestokken krøp ned mot 11 grader, så ligger jeg og bader i svette.

* Jeg finner ingen god stilling å ligge i. Har seng med motor på og nå står madrassen i en "U" der jeg ligger med bena høyt pga leggkramper og hodet høyt pga halsbrann......... I tillegg må dyna brukes for å bygge opp kroppen både her og der - litt under magen, litt mellom bena osv.

* Mareritt!! Jeg kan plutselig begynne å tenke på helt absurde ting som spøkelser, store kveleslanger og skumle menn med kniv som befinner seg på soverommet mitt. Og jeg som ikke er redd for noe til vanlig! Er ikke mørkredd engang.

* Utrolig dårlig selskapsblære........ Flyr på do i ett sett - det kommer ut nøyaktig 5 dråper hver gang........ Trangen til å gå på do kombinert med redselen for dodraugen er ikke spesielt heldig, iallefall ikke for mannen min som til stadighet blir vekt av at jeg må ha selskap på do...... :forvirret:

Hurra, det er "kun" 7 uker igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...