Gå til innhold

Maggie Sottero

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fant bilde av den jeg likte som ikke var stroppeløs også...så jeg slenger det inn....men det er en Demitrios kjole...

Liker den som sagt fordi er annerledes enn andre ting jeg har..

BILDE

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halterneck syns jeg har en tendens til å gjøre folk veldig breie ove skuldrene.....litt sånn "bryter/svømme overkropp" og det vil jeg ikke ha....

Enig -ihvertfall sånne som oss som har trent håndball et helt liv! Bred ryggtavle og brede skuldre ser ikke så pent ut med halterneck, synes jeg.

Jeg ser bedre ut med litt stropper enn med stroppeløs, fordi puppene mine har en lei hengetendens etter 4 barn... Kjolen trenger bittelitt heis for å sitte pent!

Falt litt for denne jeg da: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pa...ge=1&style=A606

Gjest regine
Skrevet
samtidig syns jeg at man må kunne velge det man synes er fint uten at noen skal si at "du hadde kledd noe annet bedre" for det er jo liksom denne ene gangen og da er det viktigste at man er happy med valget sitt selv...syns nå jeg da...

njaa - det var det da..... ;)

Helt enig i at man skal velge det en selv vil ha. Men samtidig mener jeg at man bør tenke på hvordan man ser ut også.....

Skal prøve å forklare hva jeg mener: Du liker ikke halter-neck, og vil ikke ha det. Jeg syns det kan være fint, men dessverre på meg ser det helt merkelig ut. Selv om jeg LIKER det - og det hadde vært høyeste mote - så "alle" brudekjoler hadde det, så betyr ikke det at jeg burde velge det når jeg absolutt ikke kler det . Da burde jeg vel heller se etter noe som kledte min kropp best mulig.

Det er litt sånn jeg mener det mht. selvinnsikt - selv om det er det vakreste en vet med stroppeløs kjole, så bør det være litt mer grunnlag enn det for å velge å bære en stroppeløs kjole. Og kanskje særlig på en dag hvor "alle" ser på deg.

Skrevet (endret)
njaa - det var det da.....  ;)

Helt enig i at man skal velge det en selv vil ha. Men samtidig mener jeg at man bør tenke på hvordan man ser ut også.....

Skal prøve å forklare hva jeg mener: Du liker ikke halter-neck, og vil ikke ha det. Jeg syns det kan være fint, men dessverre på meg ser det helt merkelig ut. Selv om jeg LIKER det - og det hadde vært høyeste mote - så "alle" brudekjoler hadde det,  så betyr ikke det at jeg burde velge det når jeg absolutt ikke kler det . Da  burde jeg vel heller se etter noe som kledte min kropp best mulig.

Det er litt sånn jeg mener det mht. selvinnsikt - selv om det er det vakreste en vet med stroppeløs kjole, så bør det være litt mer grunnlag enn det for å velge å bære en stroppeløs kjole. Og kanskje særlig på en dag hvor "alle" ser på deg.

Jeg skjønner hva du mener...samtidig er jeg uenig. Og det har ikke med selvinsikt å gjøre i det hele tatt. Hvis du vil ha en stroppeløs kjole fordi du liker det best så syns jeg du skal få ha det - regardless of om jeg syns du hadde kledd en halterneck bedre. Jeg kan godt se noen åp tenke at hun hadde kledd en annen kjole bedre....men til syvende og sist...hvem er det som skal være fornøyd med kjolen på bryllupsdagen? Bruden som bærer den og skal se på seg selv i bilder av i den årevis fremover eller en gjest med "litt bedre peiling på klær og fasong" etc etc. ????

Om noen ser meg og tenker at jeg hadde kledd noen annet bedre må jeg være ærlig å si at jeg ikke bryr meg. For JEG vil føle meg fin på bryllupsdagen min. Om noen andre sier at jeg kler bedre stropper hjelper ikke det - for jeg føler meg finest i en stroppeløs kjole.

Og jeg tørr også påstå at jeg kler det godt! Feks denne som er kjøpt billig på Ebay ;)Bilde

Endret av *Emma*
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns ikke det er stygt med stroppeløse brudekjoler, bare veldig kjedelig. Stropper trenger dessuten ikke bety spaghettistropper. Surfet litt nå for å prøve å finne noe som illustrerer det jeg mener, men jeg ga opp. Kjolene er enten stroppeløse eller med tynne stropper, og de har alle den samme klokkemodellen uten dill. Jaja.

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, mange pene kjoler, men hvorfor må nesten alle sammen ha det slepet bak? Synes ikke det er noe fint.

Gjest Gjest
Skrevet
Joda, mange pene kjoler, men hvorfor må nesten alle sammen ha det slepet bak? Synes ikke det er noe fint.

Enig. Slep er noe herk. Får den laget uten, jeg :)

Gjest Litjtuppa ii
Skrevet

Jeg syns såklart min Rebecca er finest ;)

Skrevet

Denne giftet jeg meg i i fjor. Utrolig lekker :Nikke:

(...men alle synes vel sin "egen" kjole er finest???)

Skrevet
Denne skal jeg ha i september. Syns den er utrolig stilig med den ene stroppa...

Faktisk så er den finere i virkeligheten, men slik er det vel med alt! ;)

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ze=8&style=A541

Utrolig flott!!! Jeg får ikke se alle detaljene på min bærbare pc, vet noen om jeg kan zoome inn på bildene? Eller "blåse" de opp?

Skrevet

Jeg finner ikke bilde av den molin rougekjolen, noen som kan legge en link?

Skrevet

HER er bilde.

(Du hadde stavet litt feil ;) )

Skrevet
Denne giftet jeg meg i i fjor.  Utrolig lekker :Nikke:

(...men alle synes vel sin "egen" kjole er finest???)

Den Celeste-kjolen hadde jeg veldig lyst å gifte meg i, men den var gått ut av produksjon da jeg skulle på kjolejakt, og ingen solgte den brukt. Men da jeg prøvde min Phuong-kjole, ble jeg helt forelsket i den selvfølgelig :)

Denne skal jeg ha i september. Syns den er utrolig stilig med den ene stroppa...

Faktisk så er den finere i virkeligheten, men slik er det vel med alt! ;)

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ze=8&style=A541

Den der ligner veldig på min kjole! Utrolig fin, men selvfølgelig mye finere i virkeligheten :) Synes faktisk ikke kjolen min er noe fin på det bildet jeg har linket til.

Gjest Curly Sue
Skrevet
Den Celeste-kjolen hadde jeg veldig lyst å gifte meg i, men den var gått ut av produksjon da jeg skulle på kjolejakt, og ingen solgte den brukt. Men da jeg prøvde min Phuong-kjole, ble jeg helt forelsket i den selvfølgelig :)

Den der ligner veldig på min kjole! Utrolig fin, men selvfølgelig mye finere i virkeligheten :) Synes faktisk ikke kjolen min er noe fin på det bildet jeg har linket til.

Så morsomt! Phuong hadde jeg på hånd, fordi jeg hadde ikke sett Ladonna kjolen i virkeligheten da jeg bestilte den. Turte ikke å ta sjansen på at den passet. (3 mnd leveringstid...) Phuong er ganske lik ja, eneste som skiller er stroppa og det var den jeg falt for! (Har vært en del stroppeløse bruder her i det siste!) Stroppa består jo av bare "diamanter", men det ser ikke slik ut på bildet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...