Gå til innhold

Maggie Sottero

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken Maggie Sottero - kjole synes du er den fineste?

Har på følelsen av at de nyeste kjolene ikke er kommet like godt inn på markedet som de gode "gamle" modellene ;)

Er det fremdeles f.ex. moulin rouge, cassandra og marion som er de peneste?

Er det disse kjolene man fremdeles finner i salongene?

Jeg skal bestille prøvetime snart... er så spent på hvilke Magge-kjoler som finnes her i Norge :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Aner ikke hva som finnes.....jeg hadde bestemt meg før jeg lette og fant min kjole (som jeg trodde ikke ble solgt i Norge)....den heter DAVINA.

Så forresten flere DION når jeg tenker meg om...COURTNEY.....oså en til som jeg ikke husker hva heter....

Skrevet (endret)

Synes Olympia er en av de fineste jeg. Dette var kjolen jeg opprinnelig hadde tenkt å kjøpe, men så ble det en Venus kjole isteden.

:)

Endret av Cupcake
Skrevet

Moulin Rouge er finest! :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg synes min Phuong er finest ;)

Endret av Netten
Gjest Gjest
Skrevet
Moulin Rouge er finest!  :sjarmor:

Signerer på denne! :Hehe:

Skrevet

eg synst DION er den finaste og den eg skal ha om den passar til figuren. Har ikkje prøvd enda

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: ser nesten ikke forskjell jeg! Nesten like jo. Lite spennende.
Skrevet

Hvis du ikke er av dem som har kropp som en "kleshenger" er det vanskelig å si hvem som er finest utenå se dem på deg. I hvertfall den erfraingen jeg gjorde da jeg prøvde kjoler. Selv om kjolene så forholdsvis like ut når de hang på hengeren, så var det forskjell i snittet og ergo så var det ingen tvil om hvem som passet når jeg fikk dem på - har forøvrig ikke prøvd Maggie Sottero-kjoler selv.

Syns ellers også at Maggie Sottero-kjolene er ganske så like i design, så det er vanskelig å si hvem som er finest. Syns de fleste av dem er fine, jeg :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Ser det har kommet mange nye lekre kjoler men dette er en av mine favoritter :)

Gjest chiara
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange veldger disse kjolene! Hvorfor skal det absolutt være stroppeløst med drapering? Ikke så veldig orginalt iallefall :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Moulin Rouge er ikke stroppeløs, men ja - den har drapering. Noe som gir en fantastisk effekt på midjen! :mrgreen:
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor så mange veldger disse kjolene! Hvorfor skal det absolutt være stroppeløst med drapering? Ikke så veldig orginalt iallefall :sjenert:

Fordi de sitter kjempe fint på! De har unnebygget korsett og den draperingen i livet gjør jo at man ser super smal ut i midjen! Det sier ikke jeg neitakk til. Dessuten likte jeg knytingen i ryggen og synes den er kjempe smart...min kjole trenger hverken legges ut eller inn for det er bare å snøre strammere/løsere..

Tror at når man finner en kjole så bare finner man den....det kan være en MS eller noe helt annet og det er helt uvesentlig hva det er - bare man liker kjolen...

Gjest chiara
Skrevet

Det med drapering kan jeg skjønne, hvis man føler seg mere vel med den effekten rundt midjen. Men mange hadde vært mye finere med en kjole som ikke er stroppeløs, ser at MS har jo også mange fine modeller som ikke er stroppeløse :ler:

Skrevet (endret)

Helt sikkert mange som hadde kledd noe annet bedre enn stoppeløs ja. Men er man slank og har ålreit puppestel sitter de faktisk veldig fint.

Jeg syns stropper (smale eller breie) er kjeeedelig...kanskje fordi det minner om vanlige singletter/kjoler jeg har i skjæringen liksom...mens jeg ikke har noen andre stoppeløse kjoler enn brudekjolen...

Halterneck syns jeg har en tendens til å gjøre folk veldig breie ove skuldrene.....litt sånn "bryter/svømme overkropp" og det vil jeg ikke ha....

Jeg prøvde en som var sånn sjev på toppen også...dvs skåret sjevt over bysten og med stropper på ene skuldern (ikke Maggie Sottero)....den syns jeg også var veldig fin fordi den også skilte seg fra ting jeg vanligvis bruker :)

Endret av *Emma*
Gjest regine
Skrevet

Bruderkjoler ER da vel pr. def. ganske like...... ;) Det er på en måte begrensa hvor mange variasjoner over temaet lang, hvit kjole man kan få.

Det med stroppeløst er rett og slett mote. Det er det som er inn nå, og da har selvsagt veldig mange kjoler det, og selvsagt er det mange som mener det er "finest".

Jeg kan definitivt styre min begeistring for stroppeløst, det ser (dessverre!) nokså merkelig ut på veldig mange...... Skader ikke å ha litt selvinnsikt på eget utseende selv om man er brud :sjenert: (og nå blir jeg sikkert hengt, men det får så være)

Skrevet
Bruderkjoler ER da vel pr. def. ganske like......  ;)  Det er på en måte begrensa hvor mange variasjoner over temaet lang, hvit kjole man kan få.

Det med stroppeløst er rett og slett mote. Det er det som er inn nå, og da har selvsagt veldig mange kjoler det, og selvsagt er det mange som mener det er "finest".

Jeg kan definitivt styre min begeistring for stroppeløst, det ser (dessverre!) nokså merkelig ut på veldig mange...... Skader ikke å ha litt selvinnsikt på eget utseende selv om man er brud  :sjenert: (og nå blir jeg sikkert hengt, men det får så være)

Ingen som henger deg for å ha egne meninger sålenge "kritikken" din er saklig veit du ;) Hadde du vært spydig og frekk dermot hadde det bært rett til galgen :ler:

Jeg syns ikke brudekjoler er like uansett om de er hvite og lange, men jeg har sett på mange og syns sånt er moro da....jeg skjønner at for anre som ikke bryr seg så mye kan min kjole se helt lik ut som en annens...mens jeg syns den er HELT annerledes ;)

Og jeg er helt enig i at man bør velge en kjole som kler ens egen kropp og ikke bare velge stroppeløs fordi alle andre gjør det. samtidig syns jeg at man må kunne velge det man synes er fint uten at noen skal si at "du hadde kledd noe annet bedre" for det er jo liksom denne ene gangen og da er det viktigste at man er happy med valget sitt selv...syns nå jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...