trollet Skrevet 30. desember 2002 #1 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei. Er det noen her som har navn evntuelt mail adresse til synske personer??? Lurer også på om noen har fått hjelp noen gang. GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 2. januar 2003 #2 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har ikke mail adresse til synske personer, men har mobilnummeret til Grete Sandvoll som var med i " Fornemmelse for mord". Jeg vet at hun har hjulpet personer og at hun er dyktig. Om du vil ha mobilnummeret send meg en PM. (privat melding) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Mailen din kom fram. Men da jeg skulle sende den fikk jeg beskjed om at mailadressen din var ugyldig. Kan være at du har skrevet feil. Jeg har ikke lov å legge ut andres mobilnummer så du må nok sende meg en ny mail hvor din korrekte mailadresse er påført. Så får jeg forsøke en gang til med å få sendt deg mobilnr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 Gå inn på www.tvnorge.no og klikk på fornemmelse for mord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Del Skrevet 29. september 2020 Prøv Magic Circle 🙂 Anonymkode: 5daa8...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Del Skrevet 14. desember 2021 Maeve skrev (På 2.1.2003 den 8.31): Jeg har ikke mail adresse til synske personer, men har mobilnummeret til Grete Sandvoll som var med i " Fornemmelse for mord". Jeg vet at hun har hjulpet personer og at hun er dyktig. Om du vil ha mobilnummeret send meg en PM. (privat melding) Har du enda mobil nummeret til Grete Sandvoll`? Anonymkode: 82dce...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå