Gå til innhold

Vondt etter sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg får alltid vondt etter sex, ofte mens vi har sex også. Etterpå hovner åpningen skikkelig opp og det svir. Kjennes ut som jeg har raknet innvendig. Noen ganger får jeg skikkelig vondt når jeg tisser. Det kjennes ut som en kniv som skjærer inni. Og da holder jeg meg og tør ikke gå på do for det er så vondt at jeg skriker. Men tror ikke det er urinveisinfeksjon.

Når vi har hatt sex må vi ofte vente en dag eller to fordi jeg har så vondt. Skikkelig irriterende!! Er vondt å sitte også etterpå. (selv om vi ikke har holdt på noe voldsomt).

Hva kan dette være? noen som har det på samme måten?Har vært til legen med det men hun kunne ikke finne noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

En ting er hvertfall sikkert- du bør kutte ut sex inntil du har funnet ut hva dette er for noe. Hvis du har en sambo/ektefelle/kjæreste som ikke er en komplett drittsekk så skjønner han at han må finne seg i å vente med sex inntil du blir frisk.

Det kan høres ut som alt fra sopp til urinveisinfeksjon og tom. en kjønnssykdom. Du trenger en time hos en skikkelig gynekolog omgående-det er det beste rådet jeg kan gi deg. Du skal ikke gå rundt og ha det slik over lengre tid, det kan være farlig!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt forstå at du i det hele tatt klarer å ha sex når det gjør så vondt etterpå.... :-?

Ville absolutt gått til legen ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna sexen en stund og prøv i første omgang å smøre med Kanesten krem og evt. kapsler i tillegg (middel mot sopp). Det hjalp meg da jeg hadde det slik du beskriver etter en antibiotikakur.

Dersom dette ikke hjelper kontakt gynekolog for å få det sjekket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...