Gå til innhold

Hvilke bordkort skal dere ha


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi skal nok også gå for det helt enkle, uten for mye dill, er ikke dillete eller så veldig kreativ heller.

Uansett hva man gjør, tror jeg det blir elegant og stilig.

Tror jeg går for hvite bordkort festet i vinglass med klype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Min erfaring er at det ikke blir pent om det er for mye dill og detaljer med bordkort også. Det enkle er ofte det peneste, og derfor har jeg en følelse av at vi kommer til å gjøre det helt enkelt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha kombinert bordkort og meny.

Jeg har funnet noen kremhvite doble kort 15*15 cm hos BryllupsButikken som har en ramme av gull ca 1 cm fra kanten samt at de nede i høyre hjørne inni rammen har et motiv med to ringer. Inni dette kortet skal det brettes et annet ark, noe som medfører at dette blir en liten bok/hefte på 8 sider. Denne boken blir bundet sammen av en "dusk" slik som man har enten på menykort eller kirkeprogrammet. På første side skal navnet på gjesten stå samt i mindre skrift brudeparrets navn og bryllupsdato. På side 3 har jeg skrevet et lite resyme som heter: Litt om oss. På side 5 står bryllupsmenyen. På side 7 skriver vi noen praktiske opplysninger og til slutt på side 8 står det et lite visdomsord. Tror vi må legge denne "boken" på tallerknen, hva vi gjør med serviettene har vi ikke bestemt enda.

Må faktisk si at jeg ble ganske fornøyd. Prisen blir jo ikke så aldeles uoverkommelig heller siden jeg gjør all "trykke"jobben selv samt at jeg jo slår sammen bordkort og menykort. Dette gjør også jobben til toastmasteren enklere også. Og så er det fint for de som tar vare på slikt å få så mange opplysninger på "bordkortet". Vet at mange har dette inni sangheftene, men vi skal ikke ha sanger i bryllupet(tror vi).

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...