Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. desember 2002 #1 Skrevet 30. desember 2002 Her hos meg nærmer det seg minus -19 nå. For dere som er plaget med at rørene fryser så sett på kranen ørlite før dere legger dere i kveld. Ikke slå av all varme for da våkner dere opp til ett beinkaldt hus i morgen tidlig. Finn frem ekstra pledd og pysj og kanskje noen deilig varme ullstrømper og ha en god varm natt. Milla
turvid Skrevet 30. desember 2002 #3 Skrevet 30. desember 2002 Det ER kaldt ute nå. Greit med sentralfyr!!
Fru.com Skrevet 31. desember 2002 #4 Skrevet 31. desember 2002 Takk for at du minnet meg på hvordan vinteren kan være i Norge. Enda en grunn til ikke å savne Norge. (Når hjemlengselen kommer er det godt å ta en titt på KG. Etter en tur innom KG kommer jeg alltid på ting jeg ikke savner med Norge ) Koser meg i mine 18+.
Tusenfryd Skrevet 31. desember 2002 #5 Skrevet 31. desember 2002 Vi har -15 her nå, og da hjelper det ikke med nye skøyter. Da holder jeg meg inne. Får nyte den siste reprisen av Bonanza i stedenfor... Men vi begynner jo å venne oss til det da... nå har det vært kaldt så lenge at søndag var det mildvær, bare -5...
Gry Skrevet 31. desember 2002 #6 Skrevet 31. desember 2002 Gradestokken her viser minus 26 i dag! *hutre*
Bettie Skrevet 31. desember 2002 #7 Skrevet 31. desember 2002 Det ER kaldt. Så vannkranen drypper - for jeg vil ikke at det skal fryse, hverken nå eller når det slår om igjen.... Og jeg sitter ennå i morgenkåpe (tykk greie), tova ullsokker, pledd og varmeovn nesten oppå meg. Det blir en dag for meeeeeeget korte turer ut, og mange varme klær..... Synes egentlig det holder med 4-6 kalde grader, jeg, ikke over 20.....
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2002 #8 Skrevet 31. desember 2002 Pratet med familien Down Under i går og guri så misunnelig jeg er akuratt i dag på at dem sitter ved bassengkanten og koser seg. Er ikke det verste i Stavanger da - er vel rundt -8 og vi har fått litt snø så akuratt nå er Nyttårsstemninga på topp. Har trukket over et ekstra teppe på senga og sover med både sokker og nattøy på jeg :D Men det er herlig også da.
anett2 Skrevet 31. desember 2002 #9 Skrevet 31. desember 2002 Våknet i dag til - 18 grader! Brr...vi i hovedstaden er ikke vant til slik kulde. Men så blir det jammen kaldt når det er så kaldt! I kveld skal jeg nyte en stille kveld på besøk foran peisen, tror ikke jeg skal ut å fryse for å se fyrverkeri, men sitte inne i varmen å se Kos dere i kveld, og vær forsiktig.
Labella Skrevet 31. desember 2002 #10 Skrevet 31. desember 2002 På juleferie på Østlandet - våknet til 27 kalde brrrrrr...... Heldigvis er det ingen ting jeg er nødt til å gjøre utendørs i dag - tror jeg finner frem en videofilm og kryper ned i sofaen jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2002 #11 Skrevet 31. desember 2002 Brrrrrr...... ca 20 grader minus!!!!!!! Vil flytte til syden jeg.......
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #12 Skrevet 31. desember 2002 Her i Bergen er det "bare" -4 i dag................ Synes det er kaldt nok. Når det nærmer seg -30 må jeg bare si dere har min aller aller dypeste medfølelse. Særlig de som fyrer på strøm. Neste regningen vår blir på over 5000 og tar med seg hele klesbudsjettet også den måneden.
Gjest Lea Skrevet 31. desember 2002 #13 Skrevet 31. desember 2002 Heldigvis fryser ikke rørene våre og vi har isolasjon som holder den verste kulda ute. I grunnen er det ikke synd på oss som her tak over hodet. Tenker mer på de som bor ute i kulda.
Anie Skrevet 31. desember 2002 #14 Skrevet 31. desember 2002 Og her er det bare 22 minusgrader.... pytt pytt....Nesten litt kuult, men nå må jeg komme meg ut i butikkene... Og det er ikke så kuult...
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2002 #15 Skrevet 31. desember 2002 I skrivende stund er det -13 her hvor jeg bor. Og jeg har faktisk vært ute en liten tur også! Følte meg som en pingvin der jeg stavret avgårde med så mye klær på... Apropos kulde; det er helt sykt hvor stor forskjell det kan være mellom 10 minusgrader her, og 10 minusgrader på fjellet...! 10 blå her er bikkjekaldt, men når vi er på fjellet i påsken og våkner opp til "bare" 10 kuldegrader, blir vi overlykkelige og setter oss ut i solveggen for å bli brune og fine.
Gjest Kira Skrevet 31. desember 2002 #16 Skrevet 31. desember 2002 *hakke tenner og hutre* :o Sooooommeeeeeeer! *savnepå*
Gjest Diva Skrevet 31. desember 2002 #17 Skrevet 31. desember 2002 Her i Ibsens fødeby var det ca -19 da vi dro ut og skulle handle i 1430-tiden. Det er vel enda kaldere nå tenker jeg. Enda bra det er tørrere luft enn vanlig, så da blir det ikke fullt så beinkaldt / rått som det pleier ved denne temperaturen. Misunner ikke folk som har godt over 20....brrrrrrr Skal gå i kjole og laaang kåpe, skjerf og hansker og kanskje enda en tynn jakke under kåpa. Greit å holde litt på kroppsvarmen..... Håper alle kler godt på seg og forblir friske og glade ut i det nye året :D Nyttårsklemmer fra Diva
Midnattsol Skrevet 31. desember 2002 #18 Skrevet 31. desember 2002 Sytepaver! Koselig med innekos med sambo. *mmm* Godt Nytt År, da!
Thea Skrevet 31. desember 2002 #19 Skrevet 31. desember 2002 Det gjør jeg også Ute er det nuh 17 minus og inne er det en del varmere for her har sambo fyrt og stått på i hele dag. Deeeeeeeiiiiilig :D
Gyda Skrevet 1. januar 2003 #20 Skrevet 1. januar 2003 da jeg stod opp i dag var det minus 29 grader , nå er det bare minus 6,8. Det er jo nesten mildvær, jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå