Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg bruker vanligvis -2.00, men er tom for linser og har noen med -2.25... Er det "farlig" å bruke disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Kan ikke tenke meg at det er farlig over kortere perioder. Optikeren min driver å gir meg linser i forskjellige styrker for tiden slik at jeg kan prøve ut hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg bruker vanligvis -2.00, men er tom for linser og har noen med -2.25... Er det "farlig" å bruke disse? ← Det er ikke farlig, men du kan risikere diverse bivirkninger som hodepine, slitne øyne, trøbbel med å se klart mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Du blir 0.25 langsynt. Ikke mye, men hvis du skal lese eller jobbe mye foran PC kan du bli litt sliten i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg hadde nok heller satset på noen som var litt for svak i styrke en noen som er for sterke. Kanskje du kan kjøpe -1,75? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg hadde nok heller satset på noen som var litt for svak i styrke en noen som er for sterke. Kanskje du kan kjøpe -1,75? ← Takker for svar alle sammen. Grunnen til at jeg lurte var at jeg var tom for -2.00, og hadde noen i reserve som optikeren min vill jeg skulle prøve den nye typen og se hvordan det var, og det var -2.25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvis du har fått de hos optikeren så bør det jo gå greit. Du merker jo selv om de blir helt feil for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. juli 2006 #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har styrke 5 på det ene øyet og 5.25 på det andre. Men jeg bruker linser med styrke på 5.25 på begge øynene, for å slippe og rote med linsene. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå