Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Var ca. en uke (eller mindre) unna placebo tablettene da jeg ikke husket om jeg hadde tatt p-pillen den dagen. Hadde sex kvelden før, så tok angrepille. Nå begynner jeg snart på pillen igjen, etter mensen, og bare lurer på om jeg da er beskyttet igjen?
Gjest LilSweetie Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Så vidt jeg har skjønt, er du beskyttet når du begynner på nytt brett. Det er også de første pillene på brettet som er de viktigste.
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Nei, men nesten Jeg ville ringt noen som vet det ordentlig hvis jeg var deg, helsestasjon for ungdom e.l
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Noen andre som vet? Begynner på nytt brett imorgen, ferdig med mensen nå.
vixen Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Tror det fleste p-piller beskytter fra første dag. Finn ut hva som gjelder for ditt p-pillemerke.
Gjest -eline- Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Du er beskyttet fra første pille etter mens.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Du er beskyttet fra første pille etter mens. ← Hum, trodde bare man var beskyttet (om glemt en pille) på første mensdag om man tok en hormonpille..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå