Gå til innhold

Bilsete


Pepita

Anbefalte innlegg

Har egentlig bestemt meg for Acta Graco sitt bilsete med base, men vet liksom ikke jeg...

Hvilke har dere kjøpt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke acta graco setet som var på nyhetene nettopp fordi det viste seg farlig i flere tester? Det løsnet ved kollisjon. :overrasket:

Vi skal først bruke Maxi Cosi også bytter vi over til et HTS / trygg traffikk som vi fikk av svigers når hun blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det Acto Graco setet som var testet var størrelsen større...

Ikke sett noe galt med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha det nye til HTS som heter izisleep...

Ryggen kan legges ned i liggestilling når det ikke er festet i bilen, og kan klikkes på understellet på vogna. Ganske praktisk ;)

Endret av Cathie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi trenger egentlig ikke bilsete vi. Mamma har et stående som hun har lånt, av kjente. Så da kan vi komme oss rundt i bil der når det trengs. Men ellers i Oslo så kjører vi så og si aldri bil. Vi skal sikkert en tur til trøndelag før jul da, eventuelt like etter, men da blir det sikkert til at vi tar natt-buss eller tog. Da leier vi et sete på babyshop for de dagene i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha det nye til HTS som heter izisleep...

Ryggen kan legges ned i liggestilling når det ikke er festet i bilen, og kan klikkes på understellet på vogna. Ganske praktisk ;)

Den hadde jeg også tenkt til å kjøpe, men var innom butikken og tittet på den, og den veier jo tre-fire ganger så mye som alle de andre, så jeg tror nok ikke det blir den på oss likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Maxi Cosi med base. Mest fordi den kan klikkes på vogna vår, så veldig praktisk, men jeg tror faktisk at vi ville endt opp med den uansett, eller lånt Graco av søs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg også tenkt til å kjøpe, men var innom butikken og tittet på den, og den veier jo tre-fire ganger så mye som alle de andre, så jeg tror nok ikke det blir den på oss likevel.

Ja, er enig i at det veier en del!!

Men vi fant ut at det ikke blir noe særlig bæring av det, så da var det ikke så farlig! Enten så står det i bilen, eller på vognunderstellet! Også var det så kult design :ler: pluss at jeg syns den posen var så praktisk!

Har bestillt med pose og solskjerm til også, gleder meg til å få det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har acta graco m/base....

Kjempepraktisk å bare kunne løfte det rett ut og klikke det på plass igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig i at det veier en del!!

Men vi fant ut at det ikke blir noe særlig bæring av det, så da var det ikke så farlig! Enten så står det i bilen, eller på vognunderstellet! Også var det så kult design :ler: pluss at jeg syns den posen var så praktisk!

Har bestillt med pose og solskjerm til også, gleder meg til å få det!

Hadde nok kanskje vurdert det om det hadde passet på vårt vognundersett også, men siden det ikke gjør det blir det nok noe annet på oss. Enig i at designet er kjempefint! :Nikke:

Lurer på om jeg skal ha den Maxi Cosi Cabrio faktsik, er du fornøyd med den Cr@sh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyd med det setet, ja. Det er enkelt å feste/løsne, ikke for stort og lett og greit å ta med seg. Vårt har innebygd solskjerm og et lite rom til å oppbevare f.eks. leker i. Praktisk rett og slett... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med det setet, ja. Det er enkelt å feste/løsne, ikke for stort og lett og greit å ta med seg. Vårt har innebygd solskjerm og et lite rom til å oppbevare f.eks. leker i. Praktisk rett og slett... :Nikke:

Da tror jeg det blir en sånn en på vår lille også. :) Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har allerede et sete som junior brukte. Det er et spesialsete til bilen (Peugeot), så det har ikke noe merke, men det ligner veldig på Britax sitt.

Fordelen er at det har IsoFix-feste og er derfor veldig sikkert med tanke på montering osv.

Har faktisk aldri hatt behov for å ta setet ut av bilen noen gang, så vekt og slike ting bryr jeg meg fælt lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...