Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Jeg lurer på om noen av dere kan anbefale noen p-pille merker dere er godt fornøyd med. Tidligere har jeg gått på både Trionetta og Yasmin, men disse har ikke fungert for meg. Skal ta en telefon til legen min og høre om Cerazette kan være noe. Noen som har erfaring med de. Negativt og positivt. Har en venninne som nettopp ble gravid med de, høres jo ikke helt sikkert ut da. Hormonspiral og kobberspiral er ikke alternativ, heller ikke p-sprøyte. Og iallefall ikke sterilisering da vi ikke vet om vi er helt ferdige med små ennå. Hva kan dere anbefale, på godt og vondt? Takkknemlig for alle svar. Kondom er vi møkklei nå, er jo skikkelig brems.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker Loette, som etter hva jeg husker er en veldig mild type. Har ikke hatt noen problemer, husker jeg hadde litt blødninger i starten, men det er jo helt normalt. Ellers funker de som bare det! Og må si jeg ikke tar de til fast tid hver dag (er litt glemsk, men husker de iløpet av dagen), og har aldri hent meg noe! stort pluss
La Luna Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Jeg liker heller ikke trionetta og yasmin, dumme bivirkninger Marvelon har funka kjempebra! Gikk på det i mange år. Har akkurat nå bytta til Cerazette, har bare gått på dem i tre uker, så kan ikke si så mye om dem ennå, men ingen bivirkninger foreløpig Men husk at hvordan man reagerer på pillene med bivirkninger og sånn er veldig individuelt
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Men husk at hvordan man reagerer på pillene med bivirkninger og sånn er veldig individuelt ← Joda, det vet jeg Men ville bare få noen andre p-piller som jeg kan nevne for legen min. De gangene jeg ønsker å snakke om prevensjon nevner han bare hormonspiral, men jeg har jo ikke lyst til det.
afr0dite Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Skjønner deg godt, jeg vil ikke ha spiral! Den festes med tagger som kjøres inn i livmorkjøttet!! Ikke noe for meg, nei! Søsteren min bruker cerazette og er veldig fornøyd (og stor forkjemper av minipillen! ) Hvis man bruker den som anvist og tar til riktig tid HVER dag, er jo sjansen minimal, men det er jo alltid NOEN som må være de få prosentene som blir gravide likevel! Hva med ladycomp og sånn da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå