Kristin Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 jeg har sendt et dokument til en annen maskin. word... så åpnet jeg det, lagret etterhvert som dokumentet endret seg, uten å angi målmappe, eller gå via lagre som. Nå finner jeg ikke igjen dokumentet. Er det tapt... eller ligger det og lurer et sted???? kan noen hjelpe????????
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Hvis du åpnet det fra epost (?), så kan det være at den ligger i en temp-mappe hvis du er heldig. Du kan jo bruke søke-funksjonen i Windows til å lete etter den.
Kristin Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2006 Hvis du åpnet det fra epost (?), så kan det være at den ligger i en temp-mappe hvis du er heldig. Du kan jo bruke søke-funksjonen i Windows til å lete etter den. ← Ja, er fra epost.. Og har prøvd å søke.. men finner ikke noe..
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Prøv å åpne dokumentet fra e-posten igjen. Jeg har gjort dette selv. Redigert et dokument jeg har mottatt i e-post og bare lagret (ikke valgt lagre som..). Neste gang jeg har åpnet e-posten, så ligger dokumentet der, med mine endringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå