Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Slutta på p-pilla for nokre månader sidan, har hatt èn mens etter det, den kom etter 32 dagar og det er no 18 dagar sidan. Har den siste veka hatt noko som liknar på menssmerter, og har tenkt at det kanskje kan ha vore eggløysningssmerter (aldri hatt det før, men passar med antal dagar sidan forige mens). Men er det vanleg at desse varer i fleire dagar (4-6)? Har òg innimellom oppdaga litt blod i utflod o.l. Nokon som veit kva det kan komme av? Er det slikt som er vanleg når ein sluttar på pilla? (Har berre hatt ei pause frå pilla pga. biverknadane, og planen er at eg skal byrje igjen ved neste mens)
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Jeg kan ha eggløsningsmerter i alt fra 1 til 3-4 dager så det kan fint ha vært det du kjente. Både økt utflod,stikk smerter og små blødninger er vanlig ved pilleslutt. Mens noen merker hormonpreparatene på kroppen så snart de tar dem, er det noen som ikke merker noe før de slutter eller ikke i det hele tatt. Hos meg blir bruk av hormoner et helvetes kluss og noe som slår alt i kroppen min fullstendig ut av fatning, så jeg har slått det fra meg for lenge siden. Litt mer tungvint med annen prevansjon blir det, men jeg får hvertfall være den jenta jeg kom til verden som.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå