Gå til innhold

Tjo ho:):)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har slutta.. Eller vi prøver ihertfall.. Verst er suget når jeg er alene(som nå) Men jeg vet at det er noe godt som venter:) Vi legger av 50 kr hver hver dag i en bøsse, og klarer vi dette frem til sommeren så har vi over 30.000 :tommelsmil: Og da skal vi på en skikkelig ferie:) Bare shoppe sole bade og ha det fint.. Bulgaria kanskje?? Deilig med bedre helse også.. Også smaker han så mye bedre og lukter så godt ;) Men... Det var dette suget da.. Noen som har tips på hva jeg kan gjøre? Bprtsett fra å sitte her hele dagen? NOen spill som er verdt å bruke tiden på??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Så flink du er!!! *misunnelig*

Hm, det fins da mange morro-kjede-seg-holde-tanker-unna-røyk sider, bl.a http://www.bored.com/

hehe, bare å lete seg frem på nett, så finner du masse rart!

Skrevet

:klappe: Det er jo kjempebra!

Det jeg gjorde for å takle suget: tenke på hva røyk egentlig er, blæh! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Eller hva med en tur ut i det sikkert fine været der du bor :D

Skrevet
Eller hva med en tur ut i det sikkert fine været der du bor :D

Har allerde gått en del turer.. Hehe.. Men skal ut å gå ikveld.. SNart kommer det to venninner på besøk. Og begge røyker.. Huff! Savner kjæresten min jeg, han er jo det lille fjellet mitt

Skrevet

:klappe: Flink du! :) Så lenge man ikke begynner å finne på unnskyldninger for å bare ta en røyk så gå det sikkert kjempebra! Du er nok over det aller verste nå.

Keep going strong! :)

Gjest synseren
Skrevet

Du lurer på om det finnes noen kjekke spill. Det jeg vil råde deg til er å lære språket i Bulgaria.

Vi skal til Spania og jeg holder på å lære meg Spansk på konversasjons nivå. Skikkelig nyttig og kjekt!

Skrevet
Du lurer på om det finnes noen kjekke spill. Det jeg vil råde deg til er å lære språket i Bulgaria.

Vi skal til Spania og jeg holder på å lære meg Spansk på konversasjons nivå. Skikkelig nyttig og kjekt!

Hmm.. Hva snakker man i bulgaria?= Bulgarsk? Hehe :ler: Heee.. Latteren henger litt løst idag,ja.. Kankje jeg skal lære meg italiensk.. Har alltid ville det..

Skrevet
:klappe:  Flink du!  :)  Så lenge man ikke begynner å finne på unnskyldninger for å bare ta en røyk så gå det sikkert kjempebra!  Du er nok over det aller verste nå. 

Keep going strong!  :)

Det er bare en vane.. Tror kroppen merker nå at den er det slutt på :)

Liker tanken på å aldri røyke igjen, men får litt vann i munnen etter jeg har spist middag eller hatt virkelig god sex :sjenert:

Gjest synseren
Skrevet

Ja det er et språk som heter Bulgarsk. Slo opp i Wikipedia. Visste det ikke selv... hehe

Skrevet
Ja det er et språk som heter Bulgarsk. Slo opp i Wikipedia. Visste det ikke selv... hehe

Jøss, var visst et språk det.. Hehe.. Men hvor kan jeg kanskje lære meg det? Bare sånn små ord og setninger, men nok ti at jeg kan takke for mat drikke, nei takk ja takk.. Du skjønner sikkert hva jeg mener :ler:

Gjest Tanita
Skrevet

Begynn å strikke/hekle eller noe. Har selv vært på tanken på å begynne med det når suget melder seg (prøver å slutte selv)...

Og så hjelper det å drikke ett stort glass appelsinjuice like før du tar en røyk. Enten gir røykesuget seg, eller så "smaker" røyken ikke så godt...

Jeg spiser masse lakris for å fjerne suget. Men så langt har jeg ikke lyktes så veldig med prosjektet å slutte å røyke.

Siden du sparer 50 kr hver dag, vil det kanskje hjelpe å ta frem og se på sparebøssen hver gang suget melder seg... :)

Gjest Tanita
Skrevet

www.jippii.no er det mange spill. selv spiller jeg pool der.

Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer som røykfri! Vær sta og ikke gi deg!

Hilesn ei som har vært røykfri i 8 mnd :)

Skrevet

Vil bare infomere dere om at I'm still going strong :) Og har fortsatt ikke lyst på røyk! (seøvom jeg drømte at jeg kjøpte røyk inatt, og kanskje var litt skuffa når jeg våkna, og innså at jeg ikke fikk smake) :ler: Men det viktigste er at vi klarer det.. Deilig å ha mer tid til å tafse på kjæresten min

Men er det bare jeg, eller får man mer energi og overskuddnår man slutter??? :hoppe:

Merket forresten at penisen til kjæresten har blitt hardere etter at han slutta :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Du er rett og slett kjempeflink! Stå på videre!

Hvis du kjeder deg, så kan du lese på diverse nettsider om alle helsefordelene du oppnår når du har sluttet med røyken...? Ekstra motivasjon i massevis!

Feks. på lommelegen.no finnes det masse sider med informasjon om alt det bra som skjer med kroppen etter røykeslutt (link til temasidene ligger helt til venstre på siden). Bedre potens hos mannfolk er bare en av fordelene, og det er jo hyggelig at du allerede har oppdaget det... ;o)

Og hvis du skal til Bulgaria på ferie: De har masse GOD rødvin der! Du vil kunne nye snadder-smaken til fulle!

Skrevet

ÅÅ, er så hyggelig å høre! Har ikke sagt det til så mange ennå, så utrolig deilig å få høre "stå på" vilje fra andre :klem:

Bare det gir meg enda mer motivasjon :)

Skrevet

Jeg røyker ikke selv, men vil bare si at jeg syns det er flott gjort av deg! :):klappe: stå på! :)

Hilsen en ny en her inne store KG :)

Skrevet

Stå på! :klappe:

Dette kommer du til å klare! Sluttet å røyke for 5 år siden. Da fortalte jeg alle at jeg hadde slutta, så jeg ikke skulle tørre å begynne på igjen.

Lykke til vidre i slutte-prosessen!

Gjest Gjest
Skrevet

Stå på - dette går bra. Røykesuget henger i en god stund, men du klarer nok å stå imot virker det som. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...