Gå til innhold

Veps


Sun Mei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stilte det samme spørsmålet i denne tråden, bortsett fra at det gjaldt en flue. Fikk mange fine svar! :ler:

:legrine: Den tråden var helt hysterisk!!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Jupp, den har alle finesser og duppeditter man kan tenke seg!  Det eneste den ikke takler er vann!

Dæggern døtte!! Ja det var heftig pris. Også gjør den alt...? Koker den kaffe også?? :ler:

Moder'n har forresten en sånn derre Rainbow og DEN suger opp vann. Brukes ikke noe filter i den så all møkk og drit hiver man ut med èn gang. Ypperlig til bruk for de som er plaga med astma/allergier.

Nuvel - litt off topic her.... men jo, ei illsint veps kan alltids finne veien ut og gå litt amok rundt øret ditt når du har lagt deg for natta....med edderkoppen som velvillig assistent som lager seg et pent lite edderkoppspinn...sånn i hjørnet for senga di *kniser høylytt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:legrine:  Den tråden var helt hysterisk!!!  :ler:  :ler:  :ler:

hehe slenger meg på den, beste var å kaste hele støvsugeren i søpla! Og ikke bare det, men innpakka og teipa sammen!!!

Det tror jeg er en av de mer utrolige tingene jeg har hørt folk gjøre her :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

med edderkoppen som velvillig assistent som lager seg et pent lite edderkoppspinn...sånn i hjørnet for senga di *kniser høylytt*

'

ouff, ikke si sånt, jeg er helt alene i landet her, buhuuuuu, nå kommer jeg til å ha mareritt om edderkoppspinn og jeg har ingen til å hjelpe meg!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar beibiveps :(

Faktisk så lite synd dem at det aner du ikke ;)

Ialle tegneflmene jeg har sett, er bier /veps utrolig smarte

og rasende hevngjerrige.. :sjarmor:

*men det er jo bare tegnefilmer ;) *

Jepp, og jeg lever ikke i en tegneserie

*trøste meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...