Gå til innhold

Stekepanne til induksjon


Spirito

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en stekepanne til den nye induksjonstoppen min, og leter etter en litt retro en. Alle kjelene min er fra Cathrineholm (lotusmønster), og jeg skulle gjerne hatt noe som passer til. Har vurdert stekepanne derfra også, men de har jo ikke slipp-belegg. Ser for meg pannekakesteking i emalje, kanskje ikke det beste. :ler:

Er det noen som har sett noen stilige "pannekakepanner" i retro design som fungerer på induksjon? Den kan godt tåle oppvaskmaskin også, men det er ikke så viktig. Har kikket på IKEA og flere andre steder, men har ikke funnet noe.

Har sett en stilig panne på IKEA som heter Senior, men får ikke klikket meg inn på den så jeg får sett om den kan brukes på induksjon. Er det noen som vet om den kan det?

Den er nederst i hjørnet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanske Le Creuset? De er kommer ihvertfall i ulike farger som rød og oransje og ser litt retro ut. Nå vet ikke jeg om de har slippbelegg, men de er i støpejern og det kan vel brukes på induksjon.

Nå så jeg på Ikea-pannen, den jeg nevnte ligner på Senior (som jeg heller ikke fikk klikket inn på)

Endret av hilli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...