Vannflaske Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Flere enn meg som syns sex er bedre etter å ha røyka seg skakk?
Gjest gjest_line Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Ja. huff... blir så kåt av det. vet ikke hvorfor... Men røyker meg skakk veldig veldig sjelden da... for blr jo så kåt likevel hvis det er en fin og kjekk type...
Gjest Chrizzy Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Ha! Det der har jeg hørt at røykerne bare gjør de første åra. Etterhvert blir det motsatt, de mister sexlysta
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg ble skikkelig kåt da jeg drev med det hvertfall... Sinnsykt kåt.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Blir kåt, men ikke våt! Blir like knusktørr der nede som jeg blir i munnen!
Johann Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Jeg synes at hvis det gjør det med deg så skal du holde det for deg selv. Ikke gjøre noe til å få et positivt bilde av noe som er så utrolig dumt å gjøre. Dess færre som bruker slike stoff dess bedre. Så shut it. Denne tråden bør lukkes omgående.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Sex er jævlig godt nykter, men jeg har faktisk opplevd å besvime av det da jeg var skakk! Huttetu. Blir mer følsom inni meg av det, men tørr som en ørken, som en annen nevner i mus og munn! Det kommer ikke godt med. Og når du lukker øynene og bare kjenner etter føler du at du er en helt annen dimensjon og det er bare deg og orgasmene som eksisterer. Det er jøvlig bøst, men ikke så hyggelig for han å bli ekskludert kanskje :o
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Jeg synes at hvis det gjør det med deg så skal du holde det for deg selv. Ikke gjøre noe til å få et positivt bilde av noe som er så utrolig dumt å gjøre. Dess færre som bruker slike stoff dess bedre. Så shut it. Denne tråden bør lukkes omgående. ← Mange skriver om fyllesex og. Alkohol er mer skadelig enn hasj, så hvorfor ikke luke dem og? Det er heller ikke lov å ha sex offentlig, så slett alle innlegg om sex i det fri! Vi har en viss ytringsfrihet i dette landet, Johann.
Gjest Søt Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Er egentlig ganske mye skakk, men syns ikke det er bedre egentlig. Eller de gangene jeg blir helt "borte" i min egen lille verden og han slikker meg..
Gjest Tweek Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Mange skriver om fyllesex og. Alkohol er mer skadelig enn hasj← det er sant. vært år er det flere som dør av alkohol enn av narkotika
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Visdomsord fra noen som aldri har røykt, tenk! Hør på henne, besserwissere
T.S Skrevet 24. juli 2006 #14 Skrevet 24. juli 2006 det er sant. vært år er det flere som dør av alkohol enn av narkotika ← Jepp. Men så er det flere som drikker da
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 det er sant. vært år er det flere som dør av alkohol enn av narkotika ← Og så snakker vi jo ikke om narkotika generelt, men om hasj (som jeg synes bør bli legalisert og fjernet fra denne samlebetegnelsen). Ingen har noensinne dødd av hasj. Det går en vandrehistorie om en dude i England, men den ble aldri helt bekreftet. Anyways.. hasj kan gjøre meg vanvittig kåt, men uten spytt i munnen og Guds eget glidemiddel i musa så blir det ikke helmaks liksom. Med fare for å støte flere, eller få innlegget mitt slettet: Skal du ha den beste sexen du har hatt i livet ditt, må du ta noe sterkere narkotikum (OBS! NB! ADVARSEL!: Du kan bli gal og dø av det)
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #16 Skrevet 25. juli 2006 Mulig det bare er meg, men jeg foretrekker nå uansett å bli fjern i kåt tilstand fremfor å være kåt i fjern tilstand. Uansett; er folk først skakke er sex garantert noe av det smarteste man kan finne på. Oppskriften for en langhelg er noen gram og mye glidemiddel.
T.S Skrevet 25. juli 2006 #17 Skrevet 25. juli 2006 Og så snakker vi jo ikke om narkotika generelt, men om hasj (som jeg synes bør bli legalisert og fjernet fra denne samlebetegnelsen). Ingen har noensinne dødd av hasj. Det går en vandrehistorie om en dude i England, men den ble aldri helt bekreftet. ← Nei. man blir bare psykotisk av hasj. psykiatrien sier jo varsko nå... Men mange blir jo kåte når de drikker (spes damer har jeg inntrykk av), så hvorfor ikke stein også...
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #18 Skrevet 25. juli 2006 Med fare for å støte flere, eller få innlegget mitt slettet: Skal du ha den beste sexen du har hatt i livet ditt, må du ta noe sterkere narkotikum (OBS! NB! ADVARSEL!: Du kan bli gal og dø av det) ← Jeg har lest litt om tantra sex og hvordan menn f eks kan få multiorgasmer osv., altså sex som vi vanligvis ikke opplever den. Jeg tror faktisk at det man kan oppleve i ruset tilstand, er mulig å oppleve uten at man må ta inn kjemiske preparater. Stoffer er kanskje bare en snar/jukse- vei? En annen ting er at mange som bruker kjemiske stoffer blir plaget perverst, leste jeg i alle fall...
K.A. Skrevet 25. juli 2006 #19 Skrevet 25. juli 2006 Helt enig, Chrizzy. Man trenger heller ikke alkohol for å bli full -- det meste er jo placebo uansett. Det er omgivelsene og omstendighetene som avgjør hvordan man blir påvirket av rusmidler. Man ender ikke opp med å danse på bordene om man sitter hjemme mutters aleine og drikker, akkurat.
Gjest Tanita Skrevet 25. juli 2006 #20 Skrevet 25. juli 2006 Helt enig, Chrizzy. Man trenger heller ikke alkohol for å bli full -- det meste er jo placebo uansett. Det er omgivelsene og omstendighetene som avgjør hvordan man blir påvirket av rusmidler. Man ender ikke opp med å danse på bordene om man sitter hjemme mutters aleine og drikker, akkurat. ← Vel, jeg danser i stua om jeg er alene hjemme en lørdagskveld og drikker litt. Call me crazy...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå