Gjest Gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Jeg vurderer å kutte ut ip-telefonen og gå helt over til Skype. Har jo mobil utenom. Er det noen som har erfaringer på godt og vondt å dele?
T.S Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 For å få det gratis, må jo andre ha det også. For meg funker det helt topp, og med headset m mikrofon er det som å ha personen på besøk (nesten da.. hehe)
K.A. Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Har nettopp fått det selv. På tide, etter en telefonregning til Tyskland på 4600...
Gjest Gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Har nettopp fått det selv. På tide, etter en telefonregning til Tyskland på 4600... ← Oj. Ja det var dyrt, og kunne vært spart med Skype. Og jeg ser de selger adapter på Clas Ohlsson så man kan bruke vanlig telefon og.
liv Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 helt greit men irriterende med alle ukjente som drev å ringte hele tiden så jeg skrur sjelden på skype lenger.
Gjest Gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 helt greit men irriterende med alle ukjente som drev å ringte hele tiden så jeg skrur sjelden på skype lenger. ← Hvordan da ukjente som ringte?
T.S Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 helt greit men irriterende med alle ukjente som drev å ringte hele tiden så jeg skrur sjelden på skype lenger. ← Mankan jo ordne i innstillingene slik at ingen andre kan søke eller finne da.. Og bare de på kontaktlisten kan ringe...
Gjest Biemannen Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Kan anbefale deg voipstunt. Der er 1 timen gratis og etter det betaler du inn 10 euro. Da ringer du gratis til alle hustelefoner. Eneste ulempen er at man innen en viss tid må bruke opp pengene på kontoen ellers så forsvinner de. Men det tar laaang tid før du må ha brukt opp resterende beløp. Betalte inn via mitt visa kort. Det gikk helt greit og har aldri hatt noen som helst problemer med dette selskapet. Linjen er også god. Til mobil koster det 0.16 Euro pr.min. Jeg bruker telefonen mest til hustelefoner så jeg har i praksis nesten gratis telefon. En ulempe med telefonen er at en ikke kan få ett telefonnummer, men det får man heller ikke hos skype i norge pr.idag. voipstunt Endret 23. juli 2006 av Biemannen
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har brukt skype siden ifjor sommer, kvaliteten er så som så, synes den var bedre før, men kanskje fordi jeg har flyttet og connection har blitt dårligere. Syns det nesten er stressende å prate på skype med delays opptil flere sekunder, og hakking og avbryting. Men må man, så må man Jeg ville heller anbefalt deg bredbåndstelefon, som telio, 159 kroner mnd og kan ringe til fasttelefon i mange land i europa gratis + norge (mobil og fast) såklart. Og der er linja stødig også
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Eneste erfaring jeg har med det, er å se kompis prate på det. Blablablablablabloablablabalabaja. Ser ut til å funke like fett som telefon.
Gjest Gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har brukt skype siden ifjor sommer, kvaliteten er så som så, synes den var bedre før, men kanskje fordi jeg har flyttet og connection har blitt dårligere. Syns det nesten er stressende å prate på skype med delays opptil flere sekunder, og hakking og avbryting. Men må man, så må man Jeg ville heller anbefalt deg bredbåndstelefon, som telio, 159 kroner mnd og kan ringe til fasttelefon i mange land i europa gratis + norge (mobil og fast) såklart. Og der er linja stødig også ← Jeg har telio nå og vurderte å bytte. Tror nok jeg beholder Telio en stund til.
T.S Skrevet 23. juli 2006 #12 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har brukt skype siden ifjor sommer, kvaliteten er så som så, synes den var bedre før, men kanskje fordi jeg har flyttet og connection har blitt dårligere. Syns det nesten er stressende å prate på skype med delays opptil flere sekunder, og hakking og avbryting. Men må man, så må man Jeg ville heller anbefalt deg bredbåndstelefon, som telio, 159 kroner mnd og kan ringe til fasttelefon i mange land i europa gratis + norge (mobil og fast) såklart. Og der er linja stødig også ← Tja. Her og hos alle jeg kjenner er det null skurr, null hakk og null skuring....
T.S Skrevet 23. juli 2006 #13 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har telio nå og vurderte å bytte. Tror nok jeg beholder Telio en stund til. ← Siden det er gratis er det jo bare å prøve før du gjør noe med Telio da...
Gjest Gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #14 Skrevet 23. juli 2006 Siden det er gratis er det jo bare å prøve før du gjør noe med Telio da... ← Javisst og det kommer jeg til å gjøre, må bare kjøpe headset først.
T.S Skrevet 23. juli 2006 #15 Skrevet 23. juli 2006 Javisst og det kommer jeg til å gjøre, må bare kjøpe headset først. ← Billig og veldig bra faktisk er Biltema...
Gjest Gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #16 Skrevet 23. juli 2006 Billig og veldig bra faktisk er Biltema... ← Takk for tips, det skal jeg sjekke ut!
Gjest Biemannen Skrevet 23. juli 2006 #17 Skrevet 23. juli 2006 Forøvrig kan man også sende sms med voipstunt!
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #18 Skrevet 24. juli 2006 Bruker det både i jobb og privat jeg. Er egentlig veldig fornøyd. Du kan jo bare laste det ned og prøve det, ettersom det er gratis:)
afr0dite Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 Jeg lastet ned Skype i går, og er veldig positivt overrasket! Har telio fra før og er fornøyd med det forsåvidt, men skal reise bort et halvt år, og gidder ikke drasse med telefon og adapter! Hvis jeg installerer Skype på maskinene til de jeg kommer til å snakke mest med, er det jo helt gratis å snakke. Man kan også bruke SkypeOut, dvs at man ringer fra skype til fasttelefon/mobil. Da betaler man en ørliten sum, som trekkes fra SkypeCredit'en som man har kjøpt på forhånd på skype sine nettsider. Jeg har ikke opplevd noe skurring, hakking eller delay. Enkelt og greit, veldig fornøyd, og en smule hekta!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 2. august 2006 #20 Skrevet 2. august 2006 Skype bruker mye ressurser, så det funker dårlig sammen med feks dataspill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå