Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er enig med de som sier at du faktisk ikke har noe du skulle ha sagt, med mindre hun tar det opp først. Bare fordi hun har lagt på seg, så trenger jo ikke det bety at hun er misfornøyd med seg selv. Eller kanskje hun er veldig misfornøyd med kroppen sin, også blir det enda verre når folk kritiserer henne. Det er jo bare hun som kan ta ansvar for sin egen livsstil.

Du kan jo evt foreslå at dere er litt mer aktive når dere treffes. Gå turer, for eksempel.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Herregud, jeg er glad du ikke er mi venninne. Jeg er tykk, da mener jeg tykk!, og venninner vet hva jeg mener om det også. Hadde blitt så utrolig lei meg om noen av dem hadde gått rundt og sagt det var ekkelt at jeg har stor mage og dissende lår. Du har ingenting med det om du virkelig bryr deg om venninna di. Du vil sikkert hennes beste, som mange vil meg også, men det er trist å møte folk og se ser på meg fra topp til tå for å se om jeg har gått opp eller ned. Det gjelder alle til og med besteforeldre.

Du har ingenting med det, men om du kjenner henne godt og kanskje vet at hun ikke trives sånn så foreslå gåturer sammen. Jeg likte å trene før, og skulle ønske jeg fikk lysten tilbake. Da hadde det hjulpet meg å begynne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...