Gå til innhold

Fjerne tapet!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nå har jeg stått i to dager snart og skrapt tapet fra veggen. Det er to lag som skal av, det øverste laget er papirtapet som det ikke er noe sak å fjerne, men under har det vært noe slags strie tror jeg som sitter så utrolig godt fast i sponplaten! Fukter med masse vann, venter litt så det har trukket seg godt inn og skraper i vei. Men pokker heller, det MÅ da finnes noe bedre tips der ute? Jeg er møkklei og enda ikke halvveis engang! :frustrert:

Denne veggfornyeren jeg har hørt snakk om er ikke noe alternativ, siden vi har et veldig stramt oppussingbudsjett som allerede snart er overskredet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Takk for tipsene. :)

Det er ikke noen som vet om noe jeg kan blande i vannet da, for å få det til å løsne lettere? Jeg får jo egentlig bort det øverste laget, men så sitter det igjen noe gammelt, kjempetynt greier som sitter så himla godt fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FlyAwy

Uh, kjedelig jobb ja. Det vet jeg alt om. Etter 3 kvelder med skraping, leide vi en dampmaskin på Maxbo til 250 kr. Innså at disse 3 kveldene var bortkasta tid - alt prellet av med en gang med maskina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi har prøvd tapetfjerner, men det er like effektivt med bare rent vann. Damper har jeg også hørt mye bra om. Kjenner du noen med dampvasker kan visstnok den også brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...