Gå til innhold

Montenegro


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som kan fortelle meg litt om Montenegro? Har sjekket litt på nettet, men har lyst til å høre folks egne erfaringer. Tenker på å reise dit neste sommer. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har vært i Montenegro på en dagstur med buss fra Kroatia. Det er et veldig vakkert land, med mye fjellandskap. Ikke ulikt Norge på enkelte steder :) Bussen kjørte oppover fjellet på en vei med mange, mange hårnålssvinger. Oppe i fjellheimen så vi mange bilvrak som lå nede i juv, men tror de var dumpet der. Var nok ikke alle som hadde kjørt utfor med mennesker i, får en håpe :sjenert: Husker ikke navnene på alle steder vi var innom, men Kotor var en koselig by. Budva var også flott, et slags mini-Dubrovnik. Utrolig mange butikker med moteklær der, hvis du er interessert i sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De ligger fortsatt veldig etter, etter krigen. Elendig standard på hoteller/moteller, elndig service på restauranter. Hvis du er ute etter billigst mulig badeferie og ikke bryr deg om hvor du bor og hvor du spiser, så er det greit reisemål. ellers så hadde jeg holdt meg unna noen år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har sjekket litt på nettet, og synes hotellene ser veldig bra ut. Kroatia derimot har jeg hatt vanskeligheter med å finne hotell med høyere standard. Hadde likevel en fantastisk ferie i Kroatia i fjor; god mat, hyggelige folk og fin atmosfære. Pga sandstrendene tenkte vi nå å prøve Montenegro.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...