Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Egentlig ikke noe stort problem, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Eller... Jeg vet hva, men ikke hvordan jeg skal formulere det. Jeg tar allmenn påbygging over 2 år. I fjor tok jeg 10 timer norsk, i år skal jeg ta de resterende timene. Engelsk, historie og naturfag. Har matte fra før. Rådgiver sa jeg skulle sende inn søknaden sent på juli, så her sitter jeg. Blank. Hva skal jeg skrive? Har vansker med å formulere meg.. Hjelp mottas gjerne
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Er du sikker på at du ikke skal ha et søknadskjema?
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Ja. Skrev jo en søknad i fjor også, men husker ikke hva jeg skrev. Jeg er jo bare delkurselev. Skriv en uformell søknad sa rådgiver og gi den til skolen i slutten av juli.
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Søker på skoleplass på .... Jeg søker studieplass på allmenn påbygging som delkurselev. De fagene jeg mangler for å få generell studiekompetanse er ..., ...og .... Jeg håper derfor å få tatt disse fagene dette skoleåret. Mvh .. Går det an å skrive dette da???? Trenger jeg mer? Endret 22. juli 2006 av marthepia
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Søker på skoleplass på .... Jeg søker studieplass på allmenn påbygging som delkurselev. De fagene jeg mangler for å få generell studiekompetanse er ..., ...og .... Jeg håper derfor å få tatt disse fagene dette skoleåret. Mvh .. Går det an å skrive dette da???? Trenger jeg mer? ← Syns det hørtes helt greit ut jeg
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Det ble forandret litt... Sambo hjalp meg endelig! Nå er den sendt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå