Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 jeg har tre hull i det ene øret, og to i det andre. problemer er at det lukter så utrolig vondt . har ikke vondt, men det lukter.... er det betennelse? prøver å rense med pyrisept, men ser ikke ut til å funke. lukta går ikke bort.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Nei, det er ikke betennelse, jeg hadde betennelse da jeg var yngre, og det var kjempevondt og det verket og øreflippen var rød og hoven. Mine "ørehull" lukter litt hvis jeg har gått med de samme øredobbene lenge og ikke renset hullene. Det lukter ikke noe når jeg ikke har hatt i øredobber på en stund. Jeg tror det er kombinasjonen av luft, svette, døde hudceller og bakterier som skaper lukten. Husk å rense øredobbene også, og også den lille stopperen bak.
Ugla Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Mine "ørehull" lukter litt hvis jeg har gått med de samme øredobbene lenge og ikke renset hullene. Det lukter ikke noe når jeg ikke har hatt i øredobber på en stund. Jeg tror det er kombinasjonen av luft, svette, døde hudceller og bakterier som skaper lukten. ← Tror du er inne på noe der. For en del år tilbake, var det "inn" med store plast-øredobber. En skulle ikke lenge gå med de, før de ble fuktig, og det ble nermest "tåfis-lukt"...
Amanlis Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Utrolig hva slags lukter vi skal slite med. Lukta fra øredobbene er vel ikke plagsom for omverdenen, men dog så vondt det lukter. Hvor ofte renser dere hullene?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Har aldri til dags dato opplevd at hull i ørene lukter, og jeg har 3 stykker. Men det skal sies at jeg ofte går uten øredobber.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Har aldri til dags dato opplevd at hull i ørene lukter, og jeg har 3 stykker. Men det skal sies at jeg ofte går uten øredobber. ← 3 stykker i hvert øre, that is.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå