Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

har fått tilsendt noen filmer til maskinen min som er masse små filer, blir dritfrustrert av å spille de av på maskina så skal brenne de over til dvd. men må da ha et program som "arkiverer" filene sammen til en stor fil.

Skjønner jo ikke detta jeg, litt blank ang sånne ting...

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er innebygd i Nero Burning Rom...

.

Skrevet
Dette er innebygd i Nero Burning Rom...

.

å? prøvde å brenne over til dvd derifra men det ble såklart bare masse små filer....

Noe spesielt jeg gjør da???

Skrevet

Du skal lime alle filmklippene sammen til ett stort et? Hvis du har windows Xp kan du bruke Windows Movie Maker. Jeg husker aldri om det installeres som standard eller om du må laste det ned etterpå :)

Skrevet
Du skal lime alle filmklippene sammen til ett stort et? Hvis du har windows Xp kan du bruke Windows Movie Maker. Jeg husker aldri om det installeres som standard eller om du må laste det ned etterpå :)

Prøvde det da det ligger på maskina uansett men ville ikke a filene...

har lasta ned winace men skjønner ikke helt.....:P

Skrevet

Winace (eller bare ace) er et pakkeprogram ala winzip (eller bare zip). Det winace gjør er bare å pakke sammen filene dine til litt mindre filstørrelse. Med mindre det har skjedd noe radikalt nytt i formatverdenen vet jeg ikke om en eneste avspiller som klarer å vise fram innholdet i en ace-fil :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...