*Minerva* Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 har fått tilsendt noen filmer til maskinen min som er masse små filer, blir dritfrustrert av å spille de av på maskina så skal brenne de over til dvd. men må da ha et program som "arkiverer" filene sammen til en stor fil. Skjønner jo ikke detta jeg, litt blank ang sånne ting... Noen tips???
*Minerva* Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 Dette er innebygd i Nero Burning Rom... . ← å? prøvde å brenne over til dvd derifra men det ble såklart bare masse små filer.... Noe spesielt jeg gjør da???
enden Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Du skal lime alle filmklippene sammen til ett stort et? Hvis du har windows Xp kan du bruke Windows Movie Maker. Jeg husker aldri om det installeres som standard eller om du må laste det ned etterpå
*Minerva* Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2006 Du skal lime alle filmklippene sammen til ett stort et? Hvis du har windows Xp kan du bruke Windows Movie Maker. Jeg husker aldri om det installeres som standard eller om du må laste det ned etterpå ← Prøvde det da det ligger på maskina uansett men ville ikke a filene... har lasta ned winace men skjønner ikke helt.....
enden Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Winace (eller bare ace) er et pakkeprogram ala winzip (eller bare zip). Det winace gjør er bare å pakke sammen filene dine til litt mindre filstørrelse. Med mindre det har skjedd noe radikalt nytt i formatverdenen vet jeg ikke om en eneste avspiller som klarer å vise fram innholdet i en ace-fil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå