Gå til innhold

Sjablonger


Gjest -Minerva-

Anbefalte innlegg

Gjest -Minerva-

Skal pusse opp soverommet og ovenfor sengen kunne jeg ha tenkt meg et lite ordtak eller dikt ordnet med sjablonger.

Vet disse kan finnes å få kjøpt ferdige i frankrike...Vil ikke lage selv men i stedet finne noe som allerede er laget.

Noen som vet av å få kjøpt noe sånn på nett? evnt usa el lign.

Ha prøvd å søkt litt på nettet men finner ikke noe særlig.

Noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Just-Me*

*følger med*

Har begynnt å prøve å lage sjablonger selv, men det er ikke så lett. Så alle tips taes med stoor takk.

Har laget sjablonger til barnerom (mellomstore bokstaver, figurer. klippte ut i papp, satt figuren på veggen og tegnet rundt, så malte jeg...

men med penere skrift, og til mså ordtak osv, var det vanskeligere å lage selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*følger med*

Har begynnt å prøve å lage sjablonger selv, men det er ikke så lett. Så alle tips taes med stoor takk.

Har laget sjablonger til barnerom (mellomstore bokstaver, figurer. klippte ut i papp, satt figuren på veggen og tegnet rundt, så malte jeg...

men med penere skrift, og til mså ordtak osv, var det vanskeligere å lage selv....

ja helt enig, blir litt for tidkrevende og vanskelig å ordne det selv....

Så det i det nyeste henne-bladet nå og hun hadde fått tak i frankrike men stod ikke hvor....det er jo sååååå fint......

Håper virkelig noen kan hjelpe oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du bestille sjabloner med selvvalgt tekst og font. Du kan også velge størrelse på bokstavene. Siden dette er en amerikansk side, er ikke æ, ø og å tilgjengelig, men det er de vel ikke i Frankrike heller...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...