Gå til innhold

Sjablonger

Anbefalte innlegg

Gjest -Minerva-
Skrevet

Skal pusse opp soverommet og ovenfor sengen kunne jeg ha tenkt meg et lite ordtak eller dikt ordnet med sjablonger.

Vet disse kan finnes å få kjøpt ferdige i frankrike...Vil ikke lage selv men i stedet finne noe som allerede er laget.

Noen som vet av å få kjøpt noe sånn på nett? evnt usa el lign.

Ha prøvd å søkt litt på nettet men finner ikke noe særlig.

Noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Gjest *Just-Me*
Skrevet

*følger med*

Har begynnt å prøve å lage sjablonger selv, men det er ikke så lett. Så alle tips taes med stoor takk.

Har laget sjablonger til barnerom (mellomstore bokstaver, figurer. klippte ut i papp, satt figuren på veggen og tegnet rundt, så malte jeg...

men med penere skrift, og til mså ordtak osv, var det vanskeligere å lage selv....

Skrevet
*følger med*

Har begynnt å prøve å lage sjablonger selv, men det er ikke så lett. Så alle tips taes med stoor takk.

Har laget sjablonger til barnerom (mellomstore bokstaver, figurer. klippte ut i papp, satt figuren på veggen og tegnet rundt, så malte jeg...

men med penere skrift, og til mså ordtak osv, var det vanskeligere å lage selv....

ja helt enig, blir litt for tidkrevende og vanskelig å ordne det selv....

Så det i det nyeste henne-bladet nå og hun hadde fått tak i frankrike men stod ikke hvor....det er jo sååååå fint......

Håper virkelig noen kan hjelpe oss:)

Skrevet
Her kan du bestille sjabloner med selvvalgt tekst og font. Du kan også velge størrelse på bokstavene. Siden dette er en amerikansk side, er ikke æ, ø og å tilgjengelig, men det er de vel ikke i Frankrike heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...