Rusjenten Skrevet 22. juli 2006 #21 Skrevet 22. juli 2006 (endret) jeg liker biller, øyenstikkere, sommerfugler, og saksedyr. men er generelt sett interessert i insekter. Når jeg var mindre så var jeg ofte ute i timesvis og kikket på insekter. Jeg hadde og insektsamling som 4H oppgave. PS: Edderkopper er ikke insekter, og humler biter ikke Endret 22. juli 2006 av Rusjenten
Ottine Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #22 Skrevet 27. juli 2006 Har du aldri opplevd å bli bitt av ei humle da? Det er neimen ikke godt!! Liker ikke så særlig insekter, men MARIHØNE og SOMMERFUGL er ok! ← Ikke bitt, men BRENT... Det var IKKE godt, nei! Men det har skjedd èn gang på x antall år, så det er tilgitt! Og marihøner og sommerfugler glemte jeg helt i min iver for humla... De er også koselige!
Gjest synseren Skrevet 27. juli 2006 #23 Skrevet 27. juli 2006 Spindelkjerring faktisk. De spinner kunsterisk nydelige nett.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #24 Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker noen, med forbehold: - marihøner, når de ikke flyr. - sommerfugler, på litt avstand (liker ikke kroppen, jeg heller). - bier/humler, igjen, så lenge de ikke er helt nær meg, da slår helikopter-armene mine inn... - vaskekoner, så lenge de ikke er innedørs (aner ikke hva de egentlig heter, men dette er de små, grå sakene som trutler avgårde, om noen ble noe klokere av det...)
Rusjenten Skrevet 27. juli 2006 #25 Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker noen, med forbehold: - marihøner, når de ikke flyr. - sommerfugler, på litt avstand (liker ikke kroppen, jeg heller). - bier/humler, igjen, så lenge de ikke er helt nær meg, da slår helikopter-armene mine inn... - vaskekoner, så lenge de ikke er innedørs (aner ikke hva de egentlig heter, men dette er de små, grå sakene som trutler avgårde, om noen ble noe klokere av det...) ← Har aldri hørt om vaskekoner, men tipper du mener skrukketroll. Er det disse du mener? http://www.ungute.no/archive/images/02/112/Ungut067.jpg Det er forresten ikke insekter da.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #26 Skrevet 27. juli 2006 Har aldri hørt om vaskekoner, men tipper du mener skrukketroll. Er det disse du mener? http://www.ungute.no/archive/images/02/112/Ungut067.jpg Det er forresten ikke insekter da. ← Ja, det er vaskekone! Og jeg er ikke så nøye på hva som klassifiseres som insekter: er de små og har mange ben eller vinger og flyr uten tilsynelatende kontroll og mening, går de de som insekter = ekle vesen.
lillesky Skrevet 27. juli 2006 #27 Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker: * marihøner (lykke) * sommerfugler og * humler (de er jo råsøte!).
Gjest splæsj Skrevet 27. juli 2006 #28 Skrevet 27. juli 2006 Marihøner, øyestikker, humler, sommerfugler, møll,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå