Gå til innhold

For en merkelig verden nettverden

Fremhevede innlegg

Gjest Undrer
Skrevet

To flotte foreldre har mistet sin høyt elskede lille gutt. Pappa'n har i lengre tid skrevet blogg, hvor historier fra dagliglivet i heimen har vært som krydder til mer seriøse emner.

Så skjedde det umulige, sønnen er ikke mer.

Også dette deler pappa'n med sine blogglesere på sin utrolig gode skrivemåte. Det går an å poste kommentarer til bloggpostene, og det har på en måte vært litt godt - for da har vi lesere fått mulighet til å få uttrykt vår medfølelse. For å få postet en kommentar, så må hver kommentar godkjennes av bloggeier.

Nå har en fanatist innvadert kommentarfeltet, med påstand om at bloggeier forulemper andre ved å omtale sin sønns død. Denne fanatisten linker også til en forstokka student som i sin blogg skriver at disse menneskene er kristne fanatister som enten juger om sin sønns død, eller har forvoldt sønnens død med vilje.

Hva får mennesker til å oppføre seg sånn mot hverandre?

Hvordan kan noen gjøre noe sånt mot mennesker i så stor sorg?

Selvfølgelig kunne bloggeier sensurert disse grove kommentarene, men han gjør ikke det - for han er et menneske som mener at alle ytringer har sin plass.

Spør meg ikke hva jeg vil med innlegget - det eneste svaret jeg har da, er at jeg bare måtte få dette ut av hodet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet

Enkelte mister alle hemninger når de er på nett - spesiellt hvis de er anonyme. Det er utrolig synd at noe sånt kan skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...