Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg føler meg veldig slapp og har liten energi. Dessuten er døgnrytmen min snudd helt opp ned nå, og jeg sovner i 05.00- tiden til ca. 13.00.-13.30 på dagen. Dette går svært ut over humøret mitt siden jeg føler meg slapp og trøtt hele dagen. Så jeg lurte på noen råd for mer energi og for søvnen? Hva bruker dere når dere er slappe hele tidne og ikke orker noe? Hva bruker dere som hjelper på søvnen? Er litt frustrert siden jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre eller ta meg til :cry:
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Det som hjalp meg var å stå opp ganske tidlig (ja, det var helt jævlig!!) ca 10 tiden, holde meg våken hele dagen og da ble jeg trett til kvelden. det hjelper å legge seg og stå opp til ca samme tid. Og litt mild trim. Hvis du er trett orker du sikkert ikke så mye trim heller...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Det som hjalp meg var å stå opp ganske tidlig (ja, det var helt jævlig!!) ca 10 tiden, holde meg våken hele dagen og da ble jeg trett til kvelden. det hjelper å legge seg og stå opp til ca samme tid. Og litt mild trim. Hvis du er trett orker du sikkert ikke så mye trim heller... ← Det kan jo gjøre godt å gå en tur, kanskje halvtimes tur, en time eller to før leggetid, det er noe de fleste kan gjøre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå