Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

at jeg lastet ned siste utgaven av internett explorer. Grunnen var at det er en del sider jeg ikke kommer inn på, så jeg ble rådet til å laste dette ned. Nå angrer jeg. Det er så mye problemer med det!!

Hvordan kan jeg få tilbake det gamle uten å tilbakestille maskinen på dato? Jeg har mange dokumenter som jeg vil beholde som jeg har skrevet i ettertid.

Jeg har XP-maskin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Du mister ikke dokumenter selv om du tilbakestiller. Jeg gjør det ganske ofte, og har ikke hatt noe trøbbel med det. Det står også at tilbakestillingen er en fullstendig reversibel prosess.

Du kan jo lagre dokumentene dine på en pinne eller noe om du ikke føler deg trygg?

Skrevet

Men blir ikke dokumentene også tilbakestilt da? Skriver bok, skjønner du.. :sjarmor:

Skrevet

:) Ok. Da skal jeg prøve på det.

Banker deg hvis jeg mister hele greien, altså.. :ler:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Nå ble jeg engstelig... Lagre det eksternt først, eller mail det til deg selv.

Det har i alle fall gått 100 % knirkefritt når jeg har gjort det (har også XP).

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg har prøvd to ganger nå og får beskjed om at maskinen ikke kan tilbakestilles til disse datoene? :sur: Jeg prøvde først 20 juni også 29 juni. Er det for langt da?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

:klø:

Jeg får opp en slags kalender der noen av datoene er tilgjengelige - andre ikke.

Skrevet

Hmm.. Da må jeg prøve igjen.

Skrevet

Nei, det gikk ikke det heller. Får samme beskjeden. :grine:

Skrevet

Men du kan bruke en annen nettleser, Opera feks.

Skrevet

Jeg lastet ned dette i utgangspunktet fordi jeg har hjemmeside hos Geocities. Plutselig kom jeg ikke inn for å endre på siden min. Ble rådet til å laste ned dette tullet. Jeg kommer fremdeles ikke inn på Geocities og har nå fått masse tull med maskinen.

Jeg kommer ikke inn med Opera heller. Har prøvd det.

Skrevet

"siste utgaven av IE" sier du, betyr det IE7-betaen? Eller servicepack 2 til Windows?

Hvis førstnevnte kan du enkelt avinstallere den i kontrollpanel -> legg til/fjern programmer (huk av for "vis oppdateringer").

Og du sier du skriver bok, og er redd for å miste dokumenter. Du har ikke backup altså? ;)

Skrevet (endret)

Jeg lagrer av og til på en cd, men nå er det en stund siden. ;)

Det er nok den Beta.

Endret av Flowery
Skrevet

Om opera ikke funker, kan du prøve firefox og laste ned tilegget IE tab. da kan du åpne eget vindu for IE om du vil...

Skrevet

Jeg har problemer med å se for meg hvordan en nettleser kan hindre deg i å nå kontrollpanelet ditt hos Geocities - spesielt når det gjelder to/tre ulike. Betaen skal kunne fjernes fra kontrollpanelet som nevnt tidligere. Deretter tror jeg du skal feilsøke et annet sted når det gjelder problemet ditt. Kom gjerne med flere opplysninger :)

Skrevet
Jeg har problemer med å se for meg hvordan en nettleser kan hindre deg i å nå kontrollpanelet ditt hos Geocities - spesielt når det gjelder to/tre ulike. Betaen skal kunne fjernes fra kontrollpanelet som nevnt tidligere. Deretter tror jeg du skal feilsøke et annet sted når det gjelder problemet ditt. Kom gjerne med flere opplysninger :)

Så jeg kan bare gå inn på kontrollpanel og slette Beta'en? Så det blir ikke slik at jeg da ikke kommer på nettet i det hele tatt da?

Skrevet

last først ned en eldre verson av IE og så sletter du den nye etterpå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...