Gå til innhold

Vanndrivende midler...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Pga sykdom er jeg veldig inaktiv, og vekten har selvfølgelig økt. Men kroppen er også full av vann - føler meg helt kvapsete. Jeg drikker mye vann, og kutter stadig ned på salt og søt mat, men det hjelper ikke.

Noen som har noen vanndrivende midler å anbefale? Evnt. rensekurer som kan hjelpe?

Jeg er ikke interessert i legemidler (hverken på resept eller apotek)

Endret av Celiclya
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har god erfaring med både BioDrain og MethodDrain, den ene i tabletter og den andre i flytende form. Begge to har jeg brukt som "kickstart" for å bli kvitt mye vann etter enkelte tablettkurer.

I tillegg bruker jeg AquaMin total, en mild vanndrivende.

Alle tre fås på helsekosten :)

Gjest vannkroppen
Skrevet

sorry og måtte skuffe deg, men jeg har en anbefaling på resept. vandrivende på resept.

den tapper deg ikke for vitaminer og driver ut "passelig" med vann. hvis jeg er oppblåst en dag tar jeg en eller to og føler meg mye bedre etter noe timer.

biodrain o.l. hjelper IKKE. bare tullball.

Gjest Gjest
Skrevet
sorry og måtte skuffe deg, men jeg har en anbefaling på resept. vandrivende på resept.

den tapper deg ikke for vitaminer og driver ut "passelig" med vann. hvis jeg er oppblåst en dag tar jeg en eller to og føler meg mye bedre etter noe timer.

biodrain o.l. hjelper IKKE. bare tullball.

Kan du med sikkerhet si at det ikke fungerer på alle? Selv har jeg hatt god bruk av biodrain, konstantert av lege at vannmengen ble mindre. I tillegg brukte jeg naturmidler under svangerskapet for å hindre vannsamlinger, og det funket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...