reddelinnea Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er bare så lei meg. Fortvilet og lei meg. Jeg har prøvd å gå i behandling i hele livet. Helt siden jeg var 10 år gammel. Jeg er nå 26 år. Jeg har gått til de utallige psykologer og psykiatrer, sosionomer, og psykiatriske sykepleire. Uten å bli noe bedre. Jeg gir bare mer og mer opp av livet. Jeg er så redd og vet ikke hva jeg skal gjøre. Angsten spiser meg opp. Jeg er lei. Jeg har fått diagnosene generalisert angst, sosial angst, panikk angst, agorafobi, asperger syndrom og alvorlig depresjon. Men jeg blir ikke noe bedre av det heller. Jeg har gått til ppt da jeg var barn og de sendte meg videre når jeg ikke ble noe bedre av angsten og deprejsonen. Jeg vil bare død. Jeg orker ikke mere nå. Jeg holder ikke ut. Og nå har alle behandlerne ferie og jeg lurer på om jeg orker å komme gjennom ferien, Jeg makter bare ikke mer. Også har jeg prøvd mange medisiner uten å bli noe bedre av de heller. Jeg makter ikke å gå på skole eller å jobbe pga. angst og depresjon. Jeg orker bare ikke mer. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor skal jeg fortsette i terapi når jeg ikke blir noe bedre? Hvorfor blir ikke jeg bra? Jeg vil så gjerne få et meningsfylt liv? Jeg vil så gjerne bli kvitt angsten og depresjonen og klare å være glad?. Jeg orker bare ikke å vente mer. Jeg vil bare død. Hva skal jeg gjøre? Jeg har spurt behandlerne hva jeg skal gjøre og de sier ting tar tid. At alt tar så lang tid. Men hvor lang tid orker jeg å vente når jeg ikke orker en time til? Hvorfor skal alt ta så lang tid?
Blomsterjord Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Har ikke noe råd å gi deg annet enn at du ikke må gi opp! Hadde en venninne med angst som klarte å komme seg ut av det. Varme tanker fra meg til deg.
Gjest vimse Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Denne tråden stenges. Ingen her inne har muligheten til å gi deg den hjelpen som bl.a Mental Helse kan, derfor anbefaler jeg deg å ta kontakt med de. Her er link til hjemmesiden deres, hvor du også finner et telefonnummer til hjelpetelefonen. Lykke til! vimse -mod-
Fremhevede innlegg